Klocki hamulcowe i szczęki do Ford Focus
Oferujemy największy wybór komponentów hamulcowych do Ford Focus: tarcze, klocki, przewody, zestawy naprawczy I Tłoki zacisku, Szczęki i Bębny hamulcowe.
Aby kontynuować, wybierz rok produkcji twojego auta
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Niesamowicie praktyczne klocki hamulcowe Ford Focus I, II, III, IV, V, które można kupić w okazjonalnej cenie znajdują się w naszym sklepie Brakestock. Posiadamy szeroką gamę mieszanek okładzin hamulcowych do wszystkich pokoleń mk1, mk2, mk3, mk4, mk5, które znakomicie sprawdzają się w określonych warunkach. Lista obejmuje silniki 1.0, 1.5 1.0 EcoBoost, 2.0 EcoBlue, 2.3 EcoBoost ST, 1.6 Ti-VCT, 2.0 TDCi oraz wersji ST i RS (C170, C307, C346, C519).
Jakość i skuteczność hamowania zawsze jest dla nas priorytetem. Nie sprzedajemy produktów, które mogą powodować nieprzyjemne niespodzianki. To dlatego kupując u nas klocki hamulcowe do Focusa możesz mieć pewność, że dbasz o bezpieczeństwo w Twoim aucie najlepiej jak to możliwe!
Mamy także w sprzedaży szczęki hamulcowe Ford Focus bardzo dobrych producentów. W większości konstrukcji występują dwie szczęki: szczęka obracająca się zgodnie z kierunkiem obrotu bębna, jest to szczęka współbieżna oraz szczęka obracająca się przeciwnie do kierunku obrotu bębna, jest to szczęka przeciwbieżna. Przy częstych wymianach tanich zamienników koszty eksploatacji będą zdecydowanie większe niż zakup szczęk hamulcowych w naszym sklepie, które będą służyć długie lata. Okładziny hamulcowe, które są przez nas sprzedawane dają gwarancję zadowolenia klientów. Kupując okładziny do Ford Focus w naszym sklepie każdy klient będzie chciał z powrotem wrócić, aby zakupić następne produkty.
W naszym katalogu każdy może znaleźć coś dla siebie, co go zainteresuje. Posiadamy także same najlepsze opinie.
1
1.4 16V (75 Hp)
1.6 16V (100 Hp)
1.6 i Duratec 8V (98 Hp)
1.8 16V (115 Hp)
1.8 TDCi (115 Hp)
1.8 Turbo DI (90 Hp)
2.0 16V (130 Hp)
2.0 16V (131 Hp)
1.4 16V (75 Hp)
1.6 16V (100 Hp)
1.6 i Duratec 8V (98 Hp)
1.8 16V (115 Hp)
1.8 DI (75 Hp)
1.8 TDCi (115 Hp)
1.8 Turbo DI (90 Hp)
2.0 16V (130 Hp)
2.0 16V (131 Hp)
2.0 16V ST170 (172 Hp)
2.0 i 16V RS (215 Hp)
1.4 16V (75 Hp)
1.6 16V (100 Hp)
1.6 i Duratec 8V (98 Hp)
1.8 16V (115 Hp)
1.8 DI (75 Hp)
1.8 TDCi (115 Hp)
1.8 Turbo DI (90 Hp)
2.0 16V (130 Hp)
2.0 16V (131 Hp)
2.0 i 16V ST170 (173 Hp)
2
1.6 Duratec 16V (100 Hp)
2.0 Duratec 16V (145 Hp)
2.0 TDCi (136 Hp)
1.4 Duratec 16V (80 Hp)
1.6 Duratec 16V (100 Hp)
1.6 Duratec Ti-VCR 16V (115 Hp)
1.6 TDCi (90 Hp)
1.6 TDCi HP (109 Hp)
1.8 i 16V (125 Hp)
1.8 TDCi (115 Hp)
2.0 Duratec 16V (145 Hp)
2.0 TDCi (136 Hp)
2.5 i 20V ST (225)
1.4 Duratec 16V (80 Hp)
1.6 Duratec 16V (100 Hp)
1.6 Duratec Ti-VCR 16V (115 Hp)
1.6 TDCi (90 Hp)
1.6 TDCi HP (109 Hp)
1.8 i 16V (125 Hp)
1.8 TDCi (116 Hp)
2.0 Duratec 16V (145 Hp)
2.0 TDCi (136 Hp)
1.4 Duratec 16V (80 Hp)
1.6 Duratec 16V (100 Hp)
1.6 Duratec Ti-VCR 16V (115 Hp)
1.6 TDCi (90 Hp)
1.6 TDCi HP (109 Hp)
1.8 i 16V (125 Hp)
1.8 TDCi (115 Hp)
2.0 Duratec 16V (145 Hp)
2.0 TDCi (136 Hp)
3
1.6 EcoBoost (150 Hp)
1.6 EcoBoost (182 Hp)
1.6 TDCi (115 Hp)
1.6 TDCi (95 Hp)
1.6 Ti-VCT (105 Hp)
1.6 Ti-VCT (125 Hp)
1.6 Ti-VCT (85 Hp)
1.6 Ti-VCT Flexifuel (120 Hp)
2.0 ST (250 Hp)
2.0 TDCi (115 Hp)
2.0 TDCi (140 Hp)
2.0 TDCi (163 Hp)
2.0 Ti-VCT (160 Hp)
2.0 Ti-VCT (160 Hp)
1.6 EcoBoost (150 Hp)
1.6 EcoBoost (182 Hp)
1.6 TDCi (115 Hp)
1.6 TDCi (95 Hp)
1.6 Ti-VCT (105 Hp)
1.6 Ti-VCT (120 Hp)
1.6 Ti-VCT (125 Hp)
2.0 TDCi (115 Hp)
2.0 TDCi (140 Hp)
2.0 TDCi (163 Hp)
2.0 Ti-VCT (150 Hp)
2.0 Ti-VCT (160 Hp)
1.6 EcoBoost (150 Hp)
1.6 EcoBoost (182 Hp)
1.6 TDCi (115 Hp)
1.6 TDCi (95 Hp)
1.6 Ti-VCT (105 Hp)
1.6 Ti-VCT (120 Hp)
1.6 Ti-VCT (125 Hp)
2.0 ST (250 Hp)
2.0 TDCi (115 Hp)
2.0 TDCi (140 Hp)
2.0 TDCi (163 Hp)
2.0 Ti-VCT (150 Hp)
Klocki hamulcowe i szczęki dla innych modeli Ford
Klocki hamulcowe i szczęki Ford B-Max
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Bronco
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Bronco Sport
Klocki hamulcowe i szczęki Ford C-Max
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Cougar
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Crown Victoria
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Ecosport
Klocki hamulcowe i szczęki Ford EDGE
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Escape
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Escort
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Expedition
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Explorer
Klocki hamulcowe i szczęki Ford F150
Klocki hamulcowe i szczęki Ford F250
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Fiesta
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Flex
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Fusion
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Galaxy
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Granada
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Grand C-Max
Klocki hamulcowe i szczęki Ford GT
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Ka
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Kuga
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Mondeo
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Mustang
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Mustang Mach-E
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Probe
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Puma
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Ranger
Klocki hamulcowe i szczęki Ford S-Max
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Scorpio
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Sierra
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Taurus
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Tourneo
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Tourneo Connect
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Tourneo Courier
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Transit
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Transit Connect
Klocki hamulcowe i szczęki Ford Transit Tourneo
Popularne pytania:
Jakie klocki są najlepsze do jazdy codziennej?
Dla Twojej wygody cała oferta do Ford została podzielona na trzy klasy. Budżetowa - do jazdy spokojnej (Samko/LPR), jakość OE - do jazdy standardowej (Brembo, TRW, Bosch). Podwyższona skuteczność do ostrej jazdy (Power Stop, EBC Brakes).
Jakie klocki są niepylące i niepiszczące do Ford Focus?
Najbardziej odporna na skrzypienie i pylenie jest technologia ceramicznych klocków hamulcowych. Polecamy Power Stop serii Z16 lub Z23, jako niepylące i niepiszczące okładziny
Jak bezbłędnie dobrać klocki do Ford Focus?
Nasz moduł doboru pozwala uwzględnić wszystkie parametry auta. Ale żeby w 100% wyeliminować możliwy błąd, polecamy dobrać po numerze VIN.