Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary

Wybierz swój samochód

Szukaj
BrakeStock.pl / Klocki hamulcowe i szczęki / Ford / Focus

Klocki hamulcowe i szczęki do Ford Focus

Oferujemy największy wybór komponentów hamulcowych do Ford Focus: tarcze, klocki, przewody, zestawy naprawczy I Tłoki zacisku, Szczęki i Bębny hamulcowe.

Aby kontynuować, wybierz rok produkcji twojego auta

← Wybierz inny model auta

Niesamowicie praktyczne klocki hamulcowe Ford Focus I, II, III, IV, V, które można kupić w okazjonalnej cenie znajdują się w naszym sklepie Brakestock. Posiadamy szeroką gamę mieszanek okładzin hamulcowych do wszystkich pokoleń mk1, mk2, mk3, mk4, mk5, które znakomicie sprawdzają się w określonych warunkach. Lista obejmuje silniki 1.0, 1.5 1.0 EcoBoost, 2.0 EcoBlue, 2.3 EcoBoost ST, 1.6 Ti-VCT, 2.0 TDCi oraz wersji ST i RS (C170, C307, C346, C519). 
Jakość i skuteczność hamowania zawsze jest dla nas priorytetem. Nie sprzedajemy produktów, które mogą powodować nieprzyjemne niespodzianki. To dlatego kupując u nas klocki hamulcowe do Focusa możesz mieć pewność, że dbasz o bezpieczeństwo w Twoim aucie najlepiej jak to możliwe!
Mamy także w sprzedaży szczęki hamulcowe Ford Focus bardzo dobrych producentów. W większości konstrukcji występują dwie szczęki: szczęka obracająca się zgodnie z kierunkiem obrotu bębna, jest to szczęka współbieżna oraz szczęka obracająca się przeciwnie do kierunku obrotu bębna, jest to szczęka przeciwbieżna. Przy częstych wymianach tanich zamienników koszty eksploatacji będą zdecydowanie większe niż zakup szczęk hamulcowych w naszym sklepie, które będą służyć długie lata. Okładziny hamulcowe, które są przez nas sprzedawane dają gwarancję zadowolenia klientów. Kupując okładziny do Ford Focus w naszym sklepie każdy klient będzie chciał z powrotem wrócić, aby zakupić następne produkty. W naszym katalogu każdy może znaleźć coś dla siebie, co go zainteresuje. Posiadamy także same najlepsze opinie. 1 1.4 16V (75 Hp) 1.6 16V (100 Hp) 1.6 i Duratec 8V (98 Hp) 1.8 16V (115 Hp) 1.8 TDCi (115 Hp) 1.8 Turbo DI (90 Hp) 2.0 16V (130 Hp) 2.0 16V (131 Hp) 1.4 16V (75 Hp) 1.6 16V (100 Hp) 1.6 i Duratec 8V (98 Hp) 1.8 16V (115 Hp) 1.8 DI (75 Hp) 1.8 TDCi (115 Hp) 1.8 Turbo DI (90 Hp) 2.0 16V (130 Hp) 2.0 16V (131 Hp) 2.0 16V ST170 (172 Hp) 2.0 i 16V RS (215 Hp) 1.4 16V (75 Hp) 1.6 16V (100 Hp) 1.6 i Duratec 8V (98 Hp) 1.8 16V (115 Hp) 1.8 DI (75 Hp) 1.8 TDCi (115 Hp) 1.8 Turbo DI (90 Hp) 2.0 16V (130 Hp) 2.0 16V (131 Hp) 2.0 i 16V ST170 (173 Hp) 2 1.6 Duratec 16V (100 Hp) 2.0 Duratec 16V (145 Hp) 2.0 TDCi (136 Hp) 1.4 Duratec 16V (80 Hp) 1.6 Duratec 16V (100 Hp) 1.6 Duratec Ti-VCR 16V (115 Hp) 1.6 TDCi (90 Hp) 1.6 TDCi HP (109 Hp) 1.8 i 16V (125 Hp) 1.8 TDCi (115 Hp) 2.0 Duratec 16V (145 Hp) 2.0 TDCi (136 Hp) 2.5 i 20V ST (225) 1.4 Duratec 16V (80 Hp) 1.6 Duratec 16V (100 Hp) 1.6 Duratec Ti-VCR 16V (115 Hp) 1.6 TDCi (90 Hp) 1.6 TDCi HP (109 Hp) 1.8 i 16V (125 Hp) 1.8 TDCi (116 Hp) 2.0 Duratec 16V (145 Hp) 2.0 TDCi (136 Hp) 1.4 Duratec 16V (80 Hp) 1.6 Duratec 16V (100 Hp) 1.6 Duratec Ti-VCR 16V (115 Hp) 1.6 TDCi (90 Hp) 1.6 TDCi HP (109 Hp) 1.8 i 16V (125 Hp) 1.8 TDCi (115 Hp) 2.0 Duratec 16V (145 Hp) 2.0 TDCi (136 Hp) 3 1.6 EcoBoost (150 Hp) 1.6 EcoBoost (182 Hp) 1.6 TDCi (115 Hp) 1.6 TDCi (95 Hp) 1.6 Ti-VCT (105 Hp) 1.6 Ti-VCT (125 Hp) 1.6 Ti-VCT (85 Hp) 1.6 Ti-VCT Flexifuel (120 Hp) 2.0 ST (250 Hp) 2.0 TDCi (115 Hp) 2.0 TDCi (140 Hp) 2.0 TDCi (163 Hp) 2.0 Ti-VCT (160 Hp) 2.0 Ti-VCT (160 Hp) 1.6 EcoBoost (150 Hp) 1.6 EcoBoost (182 Hp) 1.6 TDCi (115 Hp) 1.6 TDCi (95 Hp) 1.6 Ti-VCT (105 Hp) 1.6 Ti-VCT (120 Hp) 1.6 Ti-VCT (125 Hp) 2.0 TDCi (115 Hp) 2.0 TDCi (140 Hp) 2.0 TDCi (163 Hp) 2.0 Ti-VCT (150 Hp) 2.0 Ti-VCT (160 Hp) 1.6 EcoBoost (150 Hp) 1.6 EcoBoost (182 Hp) 1.6 TDCi (115 Hp) 1.6 TDCi (95 Hp) 1.6 Ti-VCT (105 Hp) 1.6 Ti-VCT (120 Hp) 1.6 Ti-VCT (125 Hp) 2.0 ST (250 Hp) 2.0 TDCi (115 Hp) 2.0 TDCi (140 Hp) 2.0 TDCi (163 Hp) 2.0 Ti-VCT (150 Hp)

Popularne pytania:

Jakie klocki są najlepsze do jazdy codziennej?
Dla Twojej wygody cała oferta do Ford została podzielona na trzy klasy. Budżetowa - do jazdy spokojnej (Samko/LPR), jakość OE - do jazdy standardowej (Brembo, TRW, Bosch). Podwyższona skuteczność do ostrej jazdy (Power StopEBC Brakes).
Jakie klocki są niepylące i niepiszczące do Ford Focus?
Najbardziej odporna na skrzypienie i pylenie jest technologia ceramicznych klocków hamulcowych. Polecamy Power Stop serii Z16 lub Z23, jako niepylące i niepiszczące okładziny
Jak bezbłędnie dobrać klocki do Ford Focus?
Nasz moduł doboru pozwala uwzględnić wszystkie parametry auta. Ale żeby w 100% wyeliminować możliwy błąd, polecamy dobrać po numerze VIN.

Contacts

Orzechowa 25, Warszawa
22 11 65 888
Wprowadz VIN
Produkt został dodany do koszyka
Złoż zamówienie
ZamknijStrona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Twoje konto Laboratorium Praktyka Nowości
Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary Uniwersalne części i sprzęt
A ATE B Bosch B Brembo C Carlson C Centric D D-Friction D DBA E EBC F Ferodo F Frenkit F Friction Master H HEL L Loctite M Motive M Motul O OE P Performance Tools P Permatex P Power Friction P Power Stop Q Quick Brake R Road House S Samko S Seinsa S Sicom T Textar T TRW W Wagner W Wilwood W WP Pro W Wynns