Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary
BrakeStock.pl / Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

1. Reklamacja uszkodzonej paczki.

Jeżeli zakupiony towar dotarł do Państwa uszkodzony w trakcie transportu, wówczas należy go odesłać wraz z kopią dowodu zakupu (paragon/faktura). Do reklamacji można załączyć protokół szkody sporządzonym z kurierem (nie jest to obowiązkowe). W takim przypadku Kurier ma obowiązek spisać protokół na Państwa życzenie.
Następnie należy nas zawiadomić o problemie i przesłać do nas uszkodzony towar wraz z dowodem zakupu.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe wówczas nastąpi zwrot pieniędzy.

W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji sklep Brakestock.pl ma prawo żądać od Klienta pokrycia poniesionych kosztów związanych z transportem oraz kosztów ekspertyzy.

Sklep Brakestock.pl dokłada wszelkich starań, aby jak najlepiej zabezpieczyć paczkę na potrzeby transportu.


2. Odstąpienie od umowy("zwrot" Towaru)

Od dnia odebrania paczki klient ma 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.
Warunkiem zwrotu jest:

  • zgłoszenie zwrotu na adres [email protected]
  • wypełnienie formularza dostępnego do ściągnięcia na tej stronie
  • brak śladów użytkowania lub montażu na odesłanej części

Zwracany towar musi być właściwie zabezpieczony do transportu.
Jeżeli klient chce zwrócić towar po upływie 14 dni od daty odebrania paczki, musi skontaktować się ze sklepem telefonicznie lub mailowo. W przypadku zgody na zwrot, sklep zastrzega sobie możliwość potrącenia części środków pieniężnych z tytułu kosztów obsługi zwrotu.
Zwrot nie przysługuje podmiotom prawnym i osobom prowadzącym działalność gospodarczą.

3. Reklamacja wadliwego towaru.

Firma Brakestock jako sprzedawca pośredniczy między użytkownikiem a producentem w procesie reklamacji gwarancyjnej. Zgłoszenie reklamacyjne z tytułu gwarancji jest przyjmowane na podstawie zgłoszenia tego faktu na adres: [email protected] oraz nadesłanie z produktem reklamowanym dowodu zakupu i kompletnie wypełnionego formularza reklamacyjnego, dostępnego do pobrania na dole niniejszej podstrony.

W celu usprawnienia procesu związanego z zarejestrowaniem nowej reklamacji, prosimy o podanie numeru faktury, z którego pochodzi uszkodzony produkt oraz dokładne opisanie jego usterki. Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmujemy chwilę odebrania przesyłki wraz z dowodem zakupu i kompletnie wypełnionym formularzem reklamacyjnym przez nasz magazyn serwisowy mieszczący się w Wejherowo.

Wadliwy produkt zostanie poddany wstępnej ekspertyzie, która ma na celu sprawdzenie czy opisywana przez Klienta usterka występuje oraz czy usterka nie nastąpiła z winy użytkownika, a następnie przekazany do ekspertyzy rzeczoznawców danego producenta.

Termin rozpatrzenia reklamacji przez firmę Brakestock wynosi orientacyjnie 14 dni roboczych od chwili przyjęcia towaru i jest uzależniony od decyzji producenta części, wydanej na podstawie oględzin reklamowanego towaru przez rzeczoznawcę producenta produktu. Wszystkie produkty są wysyłane bezpośrednio do ich generalnego importera lub bezpośrednio do producenta danego produktu, jeżeli serwis producenta/dystrybutora stwierdzi, że naprawa produktu wymaga dodatkowych ekspertyz, bądź wymiany ciężko dostępnych części, okres rozpatrywania zgłoszenia może zostać dodatkowo wydłużony. Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta.

W przypadku braku dostępności reklamowanego produktu może on zostać wymieniony na model o takich samych bądź lepszych parametrach, takiego samego bądź innego producenta. O wymianie produktu na inny model Klient zostanie poinformowany przez sklep drogą elektroniczną lub mailową.

Przy nastąpieniu przypadku gwarancyjnego mają Państwo prawo zażądać od sprzedawcy usunięcia usterek produktu lub wymiany na produkt właściwej jakości. Dalsze prawa klienta, zwłaszcza prawo zrywania umowy sprzedaży, rozpatruje się i wchodzi w życie tylko po zakończeniu terminu, przewidywanego dla usunięcia defektów lub w przypadku dwóch prób firmy kompensowania klientowi ubytku. Wymiana towaru w ramach warunków gwarancji nie przewiduje odnowienia terminu gwarancyjnego: czynność nei wpływa na czas trawania gwarancji. Gdy towar, oferowany przez nas, przewiduje nastąpienie osobnego przypadku gwarancyjnego, ta informacja jest włączona w opis odpowiedniego towaru. Ta gwarancja obejmuje tylko określony towar.

Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji wygasają automatycznie w przypadku, gdy:

1. uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego montażu,

2. użytkowania, przechowywania, samowolnego dokonywania przeróbek oraz wszelkie uszkodzenia mechaniczne i wynikłe z winy niesprawnego układu hamulcowego oraz stosowania nieodpowiednich klocków hamulcowych.

3. gwarancji nie podlegają pęknięcia tarcz spowodowane gwałtownym schłodzeniem gorącej tarczy.

W przypadku gdy, zgłoszona przez Klienta usterka nie występuje, bądź warunki gwarancji zostały naruszone firma GS Brakestock Sp. z o.o. ma prawo żądać od Klienta pokrycia poniesionych przez sklep kosztów związanych z transportem dostarczonego produktu oraz kosztów ekspertyzy. Produkt w takim przypadku jest odsyłany na koszt kupującego.

Wadliwy towar powinien zostać dostarczony przez Klienta w fabrycznym opakowaniu wraz ze wszystkimi elementami znajdującymi się na jego wyposażeniu. W przypadku reklamacji części konfekcjonowanych (pakowanych) w kompletach lub wymienianych parami – zgodnie z obowiązującymi procedurami naprawczymi takich jak: tarcze hamulcowe, bębny hamulcowe, klocki, szczęki hamulcowe, zestawy naprawcze itd. niezbędne jest dostarczenie do reklamacji par lub kompletów ww. towarów celem przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz reklamacyjnych i rozpatrzenia reklamacji.

Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany.

Odpowiedzialność Brakestock jest ograniczona do bezpłatnej wymiany produktu lub do zwrotu kwoty zapłaconej, przy czym o wyborze jednego z tych dwóch sposobów decyduje gwarant.

Wszelkie informacje na temat statusu zgłoszonej reklamacji części udzielane są wyłącznie pisemnie pod adresem e-mail: [email protected]

Uwaga!

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Zwroty, wymiany oraz reklamacje dokonywane są wyłącznie na podstawie oryginalnego paragonu/faktury.

Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy regulamin.

4. Kontakt

Adres wysyłkowy: ul. 12 marca 216/3, 84-200 Wejherowo

Adres poczty elektronicznej: [email protected]

Telefon: 0048(22)11-65-888



  Formularz zwrotu (22.22 Kb, PDF)

  Formularz reklamacyjny (179.04 Kb, PDF)

Contacts

Orzechowa 25, Warszawa
22 11 65 888
Wprowadz VIN
Produkt został dodany do koszyka
Złoż zamówienie
ZamknijStrona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Twoje konto Laboratorium Praktyka Nowości
Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary Uniwersalne części i sprzęt
A ATE B Bosch B Brembo C Carlson C Centric D D-Friction D DBA E EBC F Ferodo F Frenkit F Friction Master H HEL L Loctite M Motive M Motul O OE P Performance Tools P Permatex P Power Friction P Power Stop Q Quick Brake R Road House S Samko S Seinsa S Sicom T Textar T TRW W Wagner W Wilwood W WP Pro W Wynns