Klocki hamulcowe Tarcze hamulcowe Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze Zestawy hamulcowe Tłok zacisku Chemia i Płyny
BrakeStock.pl / Praktyka

Praktyka

17 lutego 2019
Czego trzeba się wystrzegać przy eksploatacji tarcz z warstwą antykorozyjną? Na rynku mamy teraz dostęp do dużej ilości tarcz z powloką antykorozyjną, między innymi: Zimmermann Coat Z, Textar Pro, Brembo, EBC Turbogroove itd. Przewagą takich tarcz od standardowych jest ochrona żeliwnej powierzchni tarczy od korozji i wody. Okazuje się, że należy korzystać z takich tarcz ostrożnie, ponieważ nieprawidłowe docieranie (lub jego brak) może doprowadzić nawet do ich przegrzewania.
14 lutego 2019
Wymiana klocków hamulcowych w samochodzie Klocki hamulcowe są jednymi z wielu eksploatowanych części samochodowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie i bieżące wymiany mogą znacznie skrócić drogę hamowania, co znacznie poprawia bezpieczeństwa nasze, jak i innych uczestników ruchu. Przednie klocki hamulcowe należy wymieniać średnio raz do roku, tylne rzadziej, co 12 - 14 miesięcy.
31 grudnia 2018
Szlifowanie tarcz hamulcowych Przetoczenie tarcz hamulcowych - dość dyskusyjna procedura. Biorąc pod uwagę, że 75% przypadków szlifowanie powierzchni tarczy jest próbą usuwania wibracje przy hamowaniu, reputacja tej operacji jest bardzo sprzeczna. Dlaczego tak jest? Ponieważ w tak prosty sposób kierowcy lub mechanicy próbują wyleczyć bicie w kierownicę, naiwnie myśląc, że problem jest tylko w paralelizmie powierzchni.
16 października 2018
Docieranie klocków hamulcowych-2 Docieranie nowych klocków hamulcowych to temat dla niektórych banalny przez co bardzo często pomijany. Dlatego też wiele osób kupując i montując nowe klocki oraz tarcze zapomina o aspekcie docierania. Kiedy mówimy o konieczności dotarcia nowych komponentów hamulcowych, to
8 stycznia 2018
Problemy układów hamulcowych w japońskich autach Jako firma, która już od blisko 10 lat funkcjonuje na rynku komponentów hamulcowych, możemy z pełnym przekonaniem stwierdzić, że istnieje całe mnóstwo modeli aut, mających fabryczne wady układu hamulcowego. Inaczej mówiąc, w ich przypadku układ ten generuje problemy niezależnie od tego, jak jest eksploatowany i jakiej jakości klocki czy tarcze hamulcowe wykorzystuje. W niniejszym artykule przyjrzyjmy się bliżej problemom „hamulcowym”, z którymi borykają się auta japońskie.
4 listopada 2017
Smary do układu hamulcowego: właściwości i charakterystyka Praktyka pokazuje, że średnio za co drugi problem z pływającymi zaciskami odpowiada klinowanie prowadnic, które powstaje wskutek stosowania kiepskiej jakości smaru do układu hamulcowego. Wniosek? Zdecydowanie warto wiedzieć, które produkty smarne dobrze wywiązują się ze swojej roli, a których lepiej unikać.
8 sierpnia 2017
Montaż tarcz hamulcowych – dwa często zapominane szczegóły Tarcze hamulcowe są wprawdzie tylko odlewem żeliwnej formy, ale w rzeczywistości pełnią bardzo istotną funkcję: odpowiadają bezpośrednio za bezpieczne zatrzymywanie się samochodu. Wielu kierowców i mechaników zdaje się o tym zapominać, o czym świadczy lekceważenie przez nich podstawowych zasad dotyczących montażu tych komponentów.
1 2 3

Contacts

ul. Orzechowa, 25
02-244, Warszawa
22 11 65 888
Wprowadz VIN
Produkt został dodany do koszyka
Złoż zamówienie
ZamknijStrona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Twoje konto Laboratorium Praktyka Nowości
Klocki hamulcowe Tarcze hamulcowe Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze Zestawy hamulcowe Tłok zacisku Chemia i Płyny 92161103 "
C Carlson E EBC F Ferodo F Frenkit H HEL J Jurid L Loctite M Maxgear M Motul P Power Friction P Power Stop R Road House S Seinsa S Starline T Textar V VEGGA W WP Pro Z Zimmermann