Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary
BrakeStock.pl / Klocki hamulcowe i szczęki / Klocki hamulcowe tył

Dostawa

Kurierem - 16 zł
Odbiór osobisty - gratis
Paczkomat Inpost - 10 zł

Klocki hamulcowe tył

Producent: EBC Green

- 5 głosów

Artykuł: DP2680
Skład: Organiczne ?Standardowa (dla Europy) technologia, ze znaczną zawartością czarnych metali, grafitu i żywicy organicznej. Są montowane fabrycznie do większości aut w fabryce
Po jakości: Premium zamiennik
Po stylu jazdy: Aktywny ?Styl jazdy z drastycznym rozbiegiem i aktywnym hamowaniem. W cyklu zamiejskim - wysoka prędkośc z częstymi intensywnymi manewrami.
za komplet na jedną oś
Do koszyka 215 zł
Dostępny
Łatwy zwrot
Konsultacja eksperta
Gwarancja
Przyjacielski serwis
Zadzwoń
22 11 65 888
Spytaj
Skład: Organiczne ?Standardowa (dla Europy) technologia, ze znaczną zawartością czarnych metali, grafitu i żywicy organicznej. Są montowane fabrycznie do większości aut w fabryce
Po jakości: Premium zamiennik
Po stylu jazdy: Aktywny ?Styl jazdy z drastycznym rozbiegiem i aktywnym hamowaniem. W cyklu zamiejskim - wysoka prędkośc z częstymi intensywnymi manewrami.

Klocki hamulcowe EBC serii Green stuff podbiły serca amatorów aktywnej, szybkiej jazdy nie tylko w Europie, ale także w Ameryce, Azji i Australii. Formuła materiału ciernego zapewnia odporność na temperatury aż do 600°C. Współczynnik tarcia klocków plasuje się powyżej średniej statystycznej.

Green stuff (lub jak mawiają niektórzy - "zielone klocki") przeznaczone są dla miłośników aktywnej, szybkiej jazdy. Wielką zaletą produktu jest skuteczna metoda tuningu hamulców. Maksymalną wydajność klocków hamulcowych gwarantuje praca w duecie z tarczami EBC.


Pasujące samochody

Audi
A1 2010-2022A2 2000-2005A3 1996-2013A3 Quattro 1999-2013A4 1995-2008A4 Quattro 1997-2004A6 1998-2004A6 Quattro 1998-2004A8 Quattro 2000-2002Allroad 2000-2005S3 1999-2003S4 2001-2002TT 1998-2005TT Quattro 1998-2005
Skoda
Fabia 2000-2014Kamiq 2019-2022Octavia 1996-2019Rapid 2012-2019Roomster 2006-2014Scala 2019-2022Superb 2001-2008Yeti 2010-2017
Ford
Galaxy 1995-2006
Nissan
Note 2004-2012
Seat
Alhambra 1995-2009Cordoba 1993-2009Exeo 2008-2013Ibiza 1994-2022Leon 1999-2022Toledo 1991-2019
VW
Beetle 1998-2010Bora 1999-2005Caddy 2004-2013Corrado 1988-1995EOS 2006-2012Golf 1981-2013Golf GTI 1981-2012Golf Plus 2005-2014Jetta 1984-2018Lupo 1998-2005Passat 1989-2005Polo 1995-2022Polo GTI 1998-2014Scirocco 1984-2014Sharan 1995-2009T-Cross 2019-2022Vento 1992-1998
Peugeot
1007 2004-20092008 2013-2015207 2006-2012208 2012-2019306 1998-2002307 2001-2008308 2008-2013405 1987-1997Expert 2002-2006Partner 2001-2007
Citroen
Berlingo 2005-2008C2 2003-2010C3 2002-2022C3 Aircross 2017-2022C3 Picasso 2009-2014C3 Pluriel 2003-2010C4 2004-2018C4 Cactus 2014-2020DS3 2009-2015Jumpy 2002-2007Xsara Picasso 2000-2010
Renault
Clio 2006-2018Espace 1999-2002Fluence 2010-2016Grand Espace 1999-2002Grand Modus 2007-2012Grand Scenic 2004-2014Megane 2003-2015Megane Scenic 1996-2002Modus 2004-2012Scenic 2004-2014Twingo 2008-2014Wind Roadster 2010-2014
Fiat
Scudo 2002-2007
DS
DS3 2015-2018DS4 2015-2018

Dla poprawnego montażu polecamy wymieniać klocki hamulcowe w fachowym warsztacie. Jeżeli podjąłeś decyzję o samodzielnej wymianie, to obowiązkowo zapoznaj się z instrukcją eksploatacji twojego samochodu.

Dla wymiany będą Ci niezbędne:

  • 1 komplet jakościowych klocków hamulcowych;
  • płyn hamulcowy (specyfikacja zgodnie instrukcji twojego samochodu);
  • smar hamulcowy (korzystaj tylko ze specjalnego smaru, przeznaczonego do smarowania elementów układu hamulcowego);
  • podnośnik;
  • klucz do odkręcenia kół;
  • klucze do odkręcania śrub prowadnic zacisku;
  • szczotka druciana, ewentualnie dodatkowo papier ścierny;
  • zacisk lub inne narzędzie umożliwiające cofnięcie tłoka hamulcowego;

Mając to wszystko, można przystępować do procedury:

  • Blokujemy tylne koła tak, by samochód nie potoczył się, podczas wymiany. Zaciągamy hamulec ręczny.
  • Unosimy samochód i ściągamy koło.
  • Na początku odkręcamy śruby prowadnic zacisku, a następnie unosimy zacisk do góry i wyjmujemy stare klocki hamulcowe.
  • Przed montażem klocków konieczne jest wycofanie tłoku zacisku do pozycji wyjściowej. Tłok cofamy, wkręcając go czy wciskając (zależnie od typu zacisku) za pomocą odpowiedniego narzędzia. Konieczne jest również sprawdzenie, czy nie ma na tłoku zacisku śladów korozji lub uszkodzeń. Jeśli są, trzeba wymienić tłok i zestaw naprawczy.
  • Obowiązkowo oczyszczamy prowadnice zacisków i gęsto smarujemy. Ważne jest, żeby wykorzystać smar przeznaczony do prowadnic.
  • Smarujemy tylną stronę klocków hamulcowych i miejsca domykania zacisku pastą miedzianą, a następnie zakładamy klocki w zacisk.
  • Opuszczamy zacisk do pozycji początkowej i przykręcamy go.
  • Sprawdzamy poziom płynu hamulcowego. Jeśli jest to niezbędne- uzupełniamy poziom w zbiorniczku
  • Po wymianie klocków hamulcowych obowiązkowo odpowietrzamy układ hamulcowy samochodu. Aby tego dokonać, naciskamy na pedał hamulca kilka razy, aż pedał stanie się twardy. Kategorycznie zabrania się wyjeżdżać na drogę, bez odpowietrzenia systemu.

Ważnie! Dowolne nowe klocki hamulcowe wymagają docierania. My rekomendujemy dać klockom co najmniej 1000-1200 km - tylko wtedy będą mieli maksymalną efektywność!

Szelek 2019-10-05
W sumie, dobre klocki, ale trochę pylą. Wydaje mi się że zużyły się trochę za szybko.
Max boss 2019-07-02
Hamują dobrze. Ale jeżeli chodzi o wygląd tarcz to wyglądają fatalnie, jest na nich masę rowków. Niestety to efekt zastosowania włókien wzmacniających w hamulcach.
Zbigniew 2019-04-02
Co z tego że pylą- muszą pylić.
Ale hamowanie z 200/h nie pali tarcz ani klocków. Im cieplejsze tym lepiej hamują. Już 2 razy wymieniałem inne tarcze a ten komplet EBC jest nie do zniszczenia. Super polecam- i nie śmierdzą, nie krzywią się, nie biją. Rewelacja
Gość 2018-10-04
Nie wiem, jak żółte lub czerwone, ale green stuf jakieś g..o. Pylą strasznie! Może i hamują, ale kurde tyle pyłu nie widziałem nawet w chińskich zamiennikach
Ebc+ebc 2017-10-05
3 tygodnie temu wymieniłem komplet.
Tarcze orginalne miały 0,20 mm bicia(czego w serwisie nie mogli stwierdzić nawet gdy im pokazałem wydrukowane strony z ich serwisowego manuala) a dopuszczlne jest 0.05 max. więc pogieły się przez co podczas hamowania potrafiło ściągnąć samochód w lewo bądź w prawo zależy które koło złapało pierwsze. I podczas hamowania z 190km/h w niemczech biła strasznie kierownica. Pod koniec biło nawet przy 40km/h.
Zakupiłem tarcze nawiercane i nacinane EBC i do tego klocki EBC red stuff. Co do hamowania są lepsze niż standard ale piszczą zdeczko, ale tylko przy hamowaniu z małych prędkości. Kolega ma zamonowane wyczynowe hamulce w EVO i piszczą na potęge. Czyli wychodzi chyba coś za coś.
A co do moich klocków to chyba zamówie Power stop ceramiczne ale to po zimie

Dodać opinię

*Imię
* Opinię
  Wyślij

Administracja strony internetowej zastrzega sobie prawo usuwać opinie, jeśli są one bezwartościowe, bez komentarza i uzasadnienia. Dziękujemy za wyrozumiałość.

 

Zamienniki produktu

Contacts

Orzechowa 25, Warszawa
22 11 65 888
Wprowadz VIN
Produkt został dodany do koszyka
Złoż zamówienie
ZamknijStrona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Twoje konto Laboratorium Praktyka Nowości
Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary Uniwersalne części i sprzęt
A ATE B Bosch B Brembo C Carlson C Centric D D-Friction D DBA E EBC F Ferodo F Frenkit F Friction Master H HEL L Loctite M Motive M Motul O OE P Performance Tools P Permatex P Power Friction P Power Stop Q Quick Brake R Road House S Samko S Seinsa S Sicom T Textar T TRW W Wagner W Wilwood W WP Pro W Wynns