Klocki hamulcowe tył
Producent: Power Stop
- 6 głosów
Artykuł: 16-031
Skład: Ceramiczne ?Współczesna technologia różni się niską zawartością metali, a także znacznie mniejszą ilością grafitu. Dzięki czemu ceramiczne klocki hamulcowe generują mało pyłu, są bardzo ciche
Po jakości: Premium zamiennik
WięcejMało pyłu: Tak
za komplet na jedną oś
Do koszyka
270 zł
Na zamówienie do 15 dni
Łatwy zwrot
Konsultacja eksperta
Gwarancja
Przyjacielski serwis
Zadzwoń
22 11 65 888
Skład: Ceramiczne ?Współczesna technologia różni się niską zawartością metali, a także znacznie mniejszą ilością grafitu. Dzięki czemu ceramiczne klocki hamulcowe generują mało pyłu, są bardzo ciche
Po jakości: Premium zamiennik
Mało pyłu: Tak
Mało hałasu: Tak
Długowieczne: Tak
Po stylu jazdy: Aktywny ?Styl jazdy z drastycznym rozbiegiem i aktywnym hamowaniem. W cyklu zamiejskim - wysoka prędkośc z częstymi intensywnymi manewrami.
Power Stop Z16 Evolution to idealne klocki dla wielbicieli zarówno agresywnego jak i spokojnego stylu jazdy, innymi słowy - dla tych, którzy chcą mieć zapas skuteczności hamowania. Dzięki zwiększonemu współczynnikowi tarcia wszyscy użytkownicy tego produktu mogą liczyć na skróconą drogę hamowania (nawet do 20%), a także niską podatność na hałas i skrzypienie oraz minimalną emisję czarnego pyłu – brudzącego felgi.
Amatorzy dynamicznego stylu jazdy docenią odporność klocków Power Stop Z16 na działanie podwyższonych temperatur i perfekcyjną przewidywalność drogi hamowania (odporne do 550 C).
Na klocku pojawią się oznakowanie FF (wynik certyfikacji standardu SAE): dwie jednakowe litery wskazują, że współczynnik tarcia klocków pozostaje niezmienny, zarówno w przypadku eksploatacji w niskiej temperaturze, jaki i w wysokiej (co jest typowe dla klocków ceramicznych stosowanych w ruchu miejskim, a to znaczy, że nie wymagają rozgrzewania). Litera F sygnalizuje współczynnik tarcia 0,36-0,45 materiału ciernego.
Ponadto, klocki Power Stop są "delikatne" względem tarczy - nie szkodzą nawet seryjnym tarczom hamulcowym (zostało to sprawdzone przeze przez specjalistów- brakestock.pl), nie wytwarzają hałaśliwego dźwięku i zdecydowanie mniej pylą.
Aby obalić mit o ceramice frykcyjnej, wystawiamy pozytywną recenzję w oparciu o własne doświadczenie: klocki ceramiczne Power Stop Z16 MOŻNA ŚMIAŁO eksploatować z oryginalnymi tarczami hamulcowymi, nawiercanymi lub nacinanymi.
Zdjęcia poglądowe.
Dane techniczne
Strona zabudowy:
oś tylna
Jednostka ilości:
Zestaw na jedną oś
Seria:
Evolution
Pasujące samochody
Mercedes
S 1966-1991SL 1971-1989
Opel
Diplomat 1964-1977GT 1968-1973
Volvo
240 1982-1993260 1975-1982C70 1997-2005S70 1997-2000V70 1997-2000
BMW
7 1976-1982
Maserati
222 1988-1994420 1982-1992425 1983-1991Biturbo 1981-1991Biturbo Spyder 1984-1994Ghibli 1992-1993Racing 1990-1992Shamal 1989-1997
Lamborghini
Countach 1982-1989
Ferrari
208 1975-1986246 1970-1974308 1976-1985Mondial 1980-1992
Lancia
Stratos 1973-1975
Dla poprawnego montażu polecamy wymieniać klocki hamulcowe w fachowym warsztacie. Jeżeli podjąłeś decyzję o samodzielnej wymianie, to obowiązkowo zapoznaj się z instrukcją eksploatacji twojego samochodu.
Dla wymiany będą Ci niezbędne:
- 1 komplet jakościowych klocków hamulcowych;
- płyn hamulcowy (specyfikacja zgodnie instrukcji twojego samochodu);
- smar hamulcowy (korzystaj tylko ze specjalnego smaru, przeznaczonego do smarowania elementów układu hamulcowego);
- podnośnik;
- klucz do odkręcenia kół;
- klucze do odkręcania śrub prowadnic zacisku;
- szczotka druciana, ewentualnie dodatkowo papier ścierny;
- zacisk lub inne narzędzie umożliwiające cofnięcie tłoka hamulcowego;
Mając to wszystko, można przystępować do procedury:
- Blokujemy tylne koła tak, by samochód nie potoczył się, podczas wymiany. Zaciągamy hamulec ręczny.
- Unosimy samochód i ściągamy koło.
- Na początku odkręcamy śruby prowadnic zacisku, a następnie unosimy zacisk do góry i wyjmujemy stare klocki hamulcowe.
- Przed montażem klocków konieczne jest wycofanie tłoku zacisku do pozycji wyjściowej. Tłok cofamy, wkręcając go czy wciskając (zależnie od typu zacisku) za pomocą odpowiedniego narzędzia. Konieczne jest również sprawdzenie, czy nie ma na tłoku zacisku śladów korozji lub uszkodzeń. Jeśli są, trzeba wymienić tłok i zestaw naprawczy.
- Obowiązkowo oczyszczamy prowadnice zacisków i gęsto smarujemy. Ważne jest, żeby wykorzystać smar przeznaczony do prowadnic.
- Smarujemy tylną stronę klocków hamulcowych i miejsca domykania zacisku pastą miedzianą, a następnie zakładamy klocki w zacisk.
- Opuszczamy zacisk do pozycji początkowej i przykręcamy go.
- Sprawdzamy poziom płynu hamulcowego. Jeśli jest to niezbędne- uzupełniamy poziom w zbiorniczku
- Po wymianie klocków hamulcowych obowiązkowo odpowietrzamy układ hamulcowy samochodu. Aby tego dokonać, naciskamy na pedał hamulca kilka razy, aż pedał stanie się twardy. Kategorycznie zabrania się wyjeżdżać na drogę, bez odpowietrzenia systemu.
Ważnie! Dowolne nowe klocki hamulcowe wymagają docierania. My rekomendujemy dać klockom co najmniej 1000-1200 km - tylko wtedy będą mieli maksymalną efektywność!
Dodać opinię
Zdecydowanie polecam.
hamuja bdb, nie piszcza, nie ma "filmu wodnego" na tarczy podczas jazdy w deszczu i
Polecam taka kombinacje.