Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe w oplocie Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary
BrakeStock.pl / Klocki hamulcowe i szczęki / Klocki hamulcowe przód

Dostawa

Kurierem - 16 zł
Odbiór osobisty - gratis

Klocki hamulcowe przód

Producent: Brembo

- 1 głosów

Artykuł: P 24 048
Skład: Organiczne ?Standardowa (dla Europy) technologia, ze znaczną zawartością czarnych metali, grafitu i żywicy organicznej. Są montowane fabrycznie do większości aut w fabryce
Po jakości: Jakość oryginału
Po stylu jazdy: Standardowy ?Mieszane tempo jazdy z niskim czy średnim obciążeniem na hamulcy , bez drastycznych rozbiegów i z płynnym hamowaniem.
za komplet na jedną oś
Do koszyka 97 zł
Dostępny
Łatwy zwrot
Konsultacja eksperta
Gwarancja
Przyjacielski serwis
Zadzwoń
22 11 65 888
Spytaj
Skład: Organiczne ?Standardowa (dla Europy) technologia, ze znaczną zawartością czarnych metali, grafitu i żywicy organicznej. Są montowane fabrycznie do większości aut w fabryce
Po jakości: Jakość oryginału
Po stylu jazdy: Standardowy ?Mieszane tempo jazdy z niskim czy średnim obciążeniem na hamulcy , bez drastycznych rozbiegów i z płynnym hamowaniem.

Klocki hamulcowe Brembo przeznaczone są do jazdy codziennej jako zamiennik seryjne montowanych okładzin. Włoski producent dodaje do nich antywibracyjną wielowarstwową płytkę, która eliminuje drgania i co za tym idzie hałas w trakcie hamowania. Jest to niewątpliwie zaletą i dodatkową opcją, której oryginalne klocki mogą nie mieć w ogóle.
Skuteczność klocków Brembo całkowicie odpowiada wydajności seryjnych okładzin, wiec można śmiało montować je zarówno do jazdy spokojnej jak również do standardowego (mieszanego) stylu prowadzenia samochodu.
Producent zwraca uwagę na to, że klocki te nie potrzebują szczególnego docierania, ale pamiętajmy że tak czy inaczej powinniśmy dotrzeć nowe klocki do powierzchni tarczy, dlatego nie warto ignorować tej procedury.

Dla poprawnego montażu polecamy wymieniać klocki hamulcowe w fachowym warsztacie. Jeżeli podjąłeś decyzję o samodzielnej wymianie, to obowiązkowo zapoznaj się z instrukcją eksploatacji twojego samochodu.

Dla wymiany będą Ci niezbędne:

  • 1 komplet jakościowych klocków hamulcowych;
  • płyn hamulcowy (specyfikacja zgodnie instrukcji twojego samochodu);
  • smar hamulcowy (korzystaj tylko ze specjalnego smaru, przeznaczonego do smarowania elementów układu hamulcowego);
  • podnośnik;
  • klucz do odkręcenia kół;
  • klucze do odkręcania śrub prowadnic zacisku;
  • szczotka druciana, ewentualnie dodatkowo papier ścierny;
  • zacisk lub inne narzędzie umożliwiające cofnięcie tłoka hamulcowego;

Mając to wszystko, można przystępować do procedury:

  • Blokujemy tylne koła tak, by samochód nie potoczył się, podczas wymiany. Zaciągamy hamulec ręczny.
  • Unosimy samochód i ściągamy koło.
  • Na początku odkręcamy śruby prowadnic zacisku, a następnie unosimy zacisk do góry i wyjmujemy stare klocki hamulcowe.
  • Przed montażem klocków konieczne jest wycofanie tłoku zacisku do pozycji wyjściowej. Tłok cofamy, wkręcając go czy wciskając (zależnie od typu zacisku) za pomocą odpowiedniego narzędzia. Konieczne jest również sprawdzenie, czy nie ma na tłoku zacisku śladów korozji lub uszkodzeń. Jeśli są, trzeba wymienić tłok i zestaw naprawczy.
  • Obowiązkowo oczyszczamy prowadnice zacisków i gęsto smarujemy. Ważne jest, żeby wykorzystać smar przeznaczony do prowadnic.
  • Smarujemy tylną stronę klocków hamulcowych i miejsca domykania zacisku pastą miedzianą, a następnie zakładamy klocki w zacisk.
  • Opuszczamy zacisk do pozycji początkowej i przykręcamy go.
  • Sprawdzamy poziom płynu hamulcowego. Jeśli jest to niezbędne- uzupełniamy poziom w zbiorniczku
  • Po wymianie klocków hamulcowych obowiązkowo odpowietrzamy układ hamulcowy samochodu. Aby tego dokonać, naciskamy na pedał hamulca kilka razy, aż pedał stanie się twardy. Kategorycznie zabrania się wyjeżdżać na drogę, bez odpowietrzenia systemu.

Ważnie! Dowolne nowe klocki hamulcowe wymagają docierania. My rekomendujemy dać klockom co najmniej 1000-1200 km - tylko wtedy będą mieli maksymalną efektywność!

2019-07-06
Spora różnica w porównaniu do standardowych klocków. Mam z tarczami textara. bardzo sobie chwale!

Dodać opinię

*Imię
* Opinię
  Wyślij

Administracja strony internetowej zastrzega sobie prawo usuwać opinie, jeśli są one bezwartościowe, bez komentarza i uzasadnienia. Dziękujemy za wyrozumiałość.

 

Zamienniki produktu

Contacts

ul. Orzechowa, 25
02-244, Warszawa
22 11 65 888
Wprowadz VIN
Produkt został dodany do koszyka
Złoż zamówienie
ZamknijStrona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Twoje konto Laboratorium Praktyka Nowości
Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe w oplocie Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary Uniwersalne części i sprzęt
B Brembo C Carlson E EBC F Ferodo F FoliaTec F Frenkit G Grafen H HEL L LBX L Loctite M Maxgear M Motive M Motul P Performance Tools P Permatex P Power Friction P Power Stop R Raybestos R Road House S Seinsa S Starline T Textar V VEGGA W Wilwood W WP Pro Z Zimmermann