Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary
BrakeStock.pl / Klocki hamulcowe i szczęki / Klocki hamulcowe tył

Dostawa

Kurierem - 16 zł
Odbiór osobisty - gratis
Paczkomat Inpost - 10 zł

Klocki hamulcowe tył

Producent: Power Stop

- 6 głosów

Artykuł: 16-340A
Skład: Ceramiczne ?Współczesna technologia różni się niską zawartością metali, a także znacznie mniejszą ilością grafitu. Dzięki czemu ceramiczne klocki hamulcowe generują mało pyłu, są bardzo ciche
Po jakości: Premium zamiennik
Więcej
Mało pyłu: Tak
za komplet na jedną oś
Do koszyka 330 zł
Dostępny
Łatwy zwrot
Konsultacja eksperta
Gwarancja
Przyjacielski serwis
Zadzwoń
22 11 65 888
Spytaj
Skład: Ceramiczne ?Współczesna technologia różni się niską zawartością metali, a także znacznie mniejszą ilością grafitu. Dzięki czemu ceramiczne klocki hamulcowe generują mało pyłu, są bardzo ciche
Po jakości: Premium zamiennik
Mało pyłu: Tak
Mało hałasu: Tak
Długowieczne: Tak
Po stylu jazdy: Aktywny ?Styl jazdy z drastycznym rozbiegiem i aktywnym hamowaniem. W cyklu zamiejskim - wysoka prędkośc z częstymi intensywnymi manewrami.

Power Stop Z16 Evolution to idealne klocki dla wielbicieli zarówno agresywnego jak i spokojnego stylu jazdy, innymi słowy - dla tych, którzy chcą mieć zapas skuteczności hamowania. Dzięki zwiększonemu współczynnikowi tarcia wszyscy użytkownicy tego produktu mogą liczyć na skróconą drogę hamowania (nawet do 20%), a także niską podatność na hałas i skrzypienie oraz minimalną emisję czarnego pyłu – brudzącego felgi.
Amatorzy dynamicznego stylu jazdy docenią odporność klocków Power Stop Z16 na działanie podwyższonych temperatur i perfekcyjną przewidywalność drogi hamowania (odporne do 550 C).
Na klocku pojawią się oznakowanie FF (wynik certyfikacji standardu SAE): dwie jednakowe litery wskazują, że współczynnik tarcia klocków pozostaje niezmienny, zarówno w przypadku eksploatacji w niskiej temperaturze, jaki i w wysokiej (co jest typowe dla klocków ceramicznych stosowanych w ruchu miejskim, a to znaczy, że nie wymagają rozgrzewania). Litera F sygnalizuje współczynnik tarcia 0,36-0,45 materiału ciernego.
Ponadto, klocki Power Stop są "delikatne" względem tarczy - nie szkodzą nawet seryjnym tarczom hamulcowym (zostało to sprawdzone przeze przez specjalistów- brakestock.pl), nie wytwarzają hałaśliwego dźwięku i zdecydowanie mniej pylą.
Aby obalić mit o ceramice frykcyjnej, wystawiamy pozytywną recenzję w oparciu o własne doświadczenie: klocki ceramiczne Power Stop Z16 MOŻNA ŚMIAŁO eksploatować z oryginalnymi tarczami hamulcowymi, nawiercanymi lub nacinanymi.
Zdjęcia poglądowe.

Dane techniczne

Szerokość [mm]: 87
Grubość [mm]: 17
System hamulcowy: Lucas
Strona zabudowy: oś tylna
Styk ostrzegawczy o zużyciu: bez styku zużycia
Jednostka ilości: Zestaw na jedną oś
Seria: Evolution

Pasujące samochody

Audi
A1 2010-2022A2 2000-2005A3 1996-2013A3 Quattro 1999-2013A4 1995-2008A4 Quattro 1997-2004A6 1998-2004A6 Quattro 1998-2004A8 Quattro 2000-2002Allroad 2000-2005S3 1999-2003S4 2001-2002TT 1998-2005TT Quattro 1998-2005
Skoda
Fabia 2000-2014Kamiq 2019-2022Octavia 1996-2019Rapid 2012-2019Roomster 2006-2014Scala 2019-2022Superb 2001-2008Yeti 2010-2017
Ford
Galaxy 1995-2006
Nissan
Note 2004-2012
Seat
Alhambra 1995-2009Cordoba 1993-2009Exeo 2008-2013Ibiza 1994-2022Leon 1999-2022Toledo 1991-2019
VW
Beetle 1998-2010Bora 1999-2005Caddy 2004-2013Corrado 1988-1995EOS 2006-2012Golf 1981-2013Golf GTI 1981-2012Golf Plus 2005-2014Jetta 1984-2018Lupo 1998-2005Passat 1989-2005Polo 1995-2022Polo GTI 1998-2014Scirocco 1984-2014Sharan 1995-2009T-Cross 2019-2022Vento 1992-1998
Peugeot
1007 2004-20092008 2013-2015207 2006-2012208 2012-2019306 1998-2002307 2001-2008308 2008-2013405 1987-1997Expert 2002-2006Partner 2001-2007
Citroen
Berlingo 2005-2008C2 2003-2010C3 2002-2022C3 Aircross 2017-2022C3 Picasso 2009-2014C3 Pluriel 2003-2010C4 2004-2018C4 Cactus 2014-2020DS3 2009-2015Jumpy 2002-2007Xsara Picasso 2000-2010
Renault
Clio 2006-2018Espace 1999-2002Fluence 2010-2016Grand Espace 1999-2002Grand Modus 2007-2012Grand Scenic 2004-2014Megane 2003-2015Megane Scenic 1996-2002Modus 2004-2012Scenic 2004-2014Twingo 2008-2014Wind Roadster 2010-2014
Fiat
Scudo 2002-2007
DS
DS3 2015-2018DS4 2015-2018

Dla poprawnego montażu polecamy wymieniać klocki hamulcowe w fachowym warsztacie. Jeżeli podjąłeś decyzję o samodzielnej wymianie, to obowiązkowo zapoznaj się z instrukcją eksploatacji twojego samochodu.

Dla wymiany będą Ci niezbędne:

  • 1 komplet jakościowych klocków hamulcowych;
  • płyn hamulcowy (specyfikacja zgodnie instrukcji twojego samochodu);
  • smar hamulcowy (korzystaj tylko ze specjalnego smaru, przeznaczonego do smarowania elementów układu hamulcowego);
  • podnośnik;
  • klucz do odkręcenia kół;
  • klucze do odkręcania śrub prowadnic zacisku;
  • szczotka druciana, ewentualnie dodatkowo papier ścierny;
  • zacisk lub inne narzędzie umożliwiające cofnięcie tłoka hamulcowego;

Mając to wszystko, można przystępować do procedury:

  • Blokujemy tylne koła tak, by samochód nie potoczył się, podczas wymiany. Zaciągamy hamulec ręczny.
  • Unosimy samochód i ściągamy koło.
  • Na początku odkręcamy śruby prowadnic zacisku, a następnie unosimy zacisk do góry i wyjmujemy stare klocki hamulcowe.
  • Przed montażem klocków konieczne jest wycofanie tłoku zacisku do pozycji wyjściowej. Tłok cofamy, wkręcając go czy wciskając (zależnie od typu zacisku) za pomocą odpowiedniego narzędzia. Konieczne jest również sprawdzenie, czy nie ma na tłoku zacisku śladów korozji lub uszkodzeń. Jeśli są, trzeba wymienić tłok i zestaw naprawczy.
  • Obowiązkowo oczyszczamy prowadnice zacisków i gęsto smarujemy. Ważne jest, żeby wykorzystać smar przeznaczony do prowadnic.
  • Smarujemy tylną stronę klocków hamulcowych i miejsca domykania zacisku pastą miedzianą, a następnie zakładamy klocki w zacisk.
  • Opuszczamy zacisk do pozycji początkowej i przykręcamy go.
  • Sprawdzamy poziom płynu hamulcowego. Jeśli jest to niezbędne- uzupełniamy poziom w zbiorniczku
  • Po wymianie klocków hamulcowych obowiązkowo odpowietrzamy układ hamulcowy samochodu. Aby tego dokonać, naciskamy na pedał hamulca kilka razy, aż pedał stanie się twardy. Kategorycznie zabrania się wyjeżdżać na drogę, bez odpowietrzenia systemu.

Ważnie! Dowolne nowe klocki hamulcowe wymagają docierania. My rekomendujemy dać klockom co najmniej 1000-1200 km - tylko wtedy będą mieli maksymalną efektywność!

tomasz 2022-07-31
Z 16 przód, na tarczach Zimmerman wysokowęglowych Mazda 3. Oryginały padły po 60 tys. Na Z 16 zrobione ponad 100 tys. Cisza, zero pylenia, dużo lepsze hamowanie niż na oryginałach. Bardzo oszczędzają tarcze. grubość klocków to jeszcze 5-6 mm. Spokojnie wytrzymaja jeszcze min. 20 tys. Polecam
Władek 2019-09-26
Z16 na Brembo. Skuteczne, czyste i bezszelestne. Polecam!
Kempes 2019-07-21
Przejechane 10tys km w Lexus GS300 2003r na przedniej osi z tarczami ATE standard REWELACJA hamowanie bardzo wydajne klocki ciche żadnego piszczenia buczenia całkowita cisza, siła hamowania poprawiła się bardzo odczuwalnie a hamulce nie grzeją się tak jak zwykle przy hamowaniu z większych prędkości przy tym duuuzo mniej pylą co widać na felgach są czyste tylko delikatny nalot jak by kurz. Poprzedni zestaw to tarcze ATE i klocki TRW i to klocków główna przyczyna słabego hamowania bardzo pylą i się grzeją tak wiec polecam klocuszki power stop z23 a i po wyżej wymienionym przebiegu nie widzę żadnego zużycia tarcz co tez zaskoczyło mnie pozytywnie bo balem się ze szybciej zjedzą tarcze ale jest ok na pewno nie gorzej jak przy zwykłych klockach tak wiec polecam bo sam dużo szukałem i czytałem aby poprawić swoje hamulce i udało się i jeszcze jedno chyba najważniejsze polecam regularne czyszczenie i smarowanie a w razie potrzeby regeneracje zacisków to naprawdę dużo daje a z tak wydajnymi klockami zwykły układ który jest sprawny wystarczy do bezpiecznej jazdy pozdrawiam :)
Mateusz Torba 2019-07-17
Sprawują się dobrze, zero skrzypienia. Jedynie ze trzeba docierać 200-300 km
NTT 2019-06-26
Polecam. Mialem ori bmw (pewnie textar), no to znacząco różnią się. Najpierw super czułość pedału - ori e46 tego nią maja. Zero pyłu. Polecam
Arek 2018-06-09
Witam. Zakupiłem klocki ceramiczne Powerstop do mojej Belli na dużym Brembo 330 mm. Naczekałem się około 12 dni ale było warto. I to jak... Na wszystkich kombinacjach europejskich producentów piszczało jak by skład towarowy hamował. Nie bezcelowo odczekałem chwilę aby wystawić opinię. Klocki ułożone itd... (przelotka jakieś 700 km)Generalnie złego słowa nie mogę powiedzieć...cisza na suchym, natomiast w deszcz zdarza się cicho przypiszczeć ale to nic w porównaniu z każdym innym kompletem klocków. Reasymując: pylenia zero, hamowanie świetne na zimnych i ciepłych, ciche. Polecam wszystkim tym których PISK doprowadza do szału. Pozdrawiam i szerokości Arek.
Radek 2018-01-13
Nie wiem jak z23, ale z16 - żadnych zmian nie odnotowałem. Żadnych fantastycznych efektów
Renat 2017-12-28
Generalnie najlepsze klocuszki z tego co mialem. Polecam!
Marcin 2017-10-05
Porównując do EBC Yellow - znacznie lepsza cena i znacznie lepsze hamowanie, to tak w skrócie. Przy bardzo agresywnym stylu jazdy w mieście EBC wykończyłem w 2 miesiące. Wraz ze wzrostem temperatury hamują coraz lepiej, przy czym na EBC po 3 mocniejszych hamowaniach traciłem w ogóle hamulce. (z 160-180 do 50-60km\h).

Zdecydowanie polecam.
Jarosław Sokołowski 2016-04-08
ja od miesiaca jezdze na tych tarczach z klockami power stop z16
hamuja bdb, nie piszcza, nie ma "filmu wodnego" na tarczy podczas jazdy w deszczu i
Polecam taka kombinacje.

Dodać opinię

*Imię
* Opinię
  Wyślij

Administracja strony internetowej zastrzega sobie prawo usuwać opinie, jeśli są one bezwartościowe, bez komentarza i uzasadnienia. Dziękujemy za wyrozumiałość.

 

Zamienniki produktu

Contacts

Orzechowa 25, Warszawa
22 11 65 888
Wprowadz VIN
Produkt został dodany do koszyka
Złoż zamówienie
ZamknijStrona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Twoje konto Laboratorium Praktyka Nowości
Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary Uniwersalne części i sprzęt
A ATE B Bosch B Brembo C Carlson C Centric D D-Friction D DBA E EBC F Ferodo F Frenkit F Friction Master H HEL L Loctite M Motive M Motul O OE P Performance Tools P Permatex P Power Friction P Power Stop Q Quick Brake R Road House S Samko S Seinsa S Sicom T Textar T TRW W Wagner W Wilwood W WP Pro W Wynns