Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary
BrakeStock.pl / Klocki hamulcowe i szczęki / Klocki hamulcowe tył

Dostawa

Kurierem - 16 zł
Odbiór osobisty - gratis
Paczkomat Inpost - 10 zł

Klocki hamulcowe tył

Producent: Brembo

- 3 głosów

Artykuł: P85013
Skład: Organiczne ?Standardowa (dla Europy) technologia, ze znaczną zawartością czarnych metali, grafitu i żywicy organicznej. Są montowane fabrycznie do większości aut w fabryce
Po jakości: Jakość oryginału
Po stylu jazdy: Standardowy ?Mieszane tempo jazdy z niskim czy średnim obciążeniem na hamulcy , bez drastycznych rozbiegów i z płynnym hamowaniem.
za komplet na jedną oś
Do koszyka 75 zł
Dostępny
Łatwy zwrot
Konsultacja eksperta
Gwarancja
Przyjacielski serwis
Zadzwoń
22 11 65 888
Spytaj
Skład: Organiczne ?Standardowa (dla Europy) technologia, ze znaczną zawartością czarnych metali, grafitu i żywicy organicznej. Są montowane fabrycznie do większości aut w fabryce
Po jakości: Jakość oryginału
Po stylu jazdy: Standardowy ?Mieszane tempo jazdy z niskim czy średnim obciążeniem na hamulcy , bez drastycznych rozbiegów i z płynnym hamowaniem.

Klocki hamulcowe Brembo przeznaczone są do jazdy codziennej jako zamiennik seryjne montowanych okładzin. Włoski producent dodaje do nich antywibracyjną wielowarstwową płytkę, która eliminuje drgania i co za tym idzie hałas w trakcie hamowania. Jest to niewątpliwie zaletą i dodatkową opcją, której oryginalne klocki mogą nie mieć w ogóle.
Skuteczność klocków Brembo całkowicie odpowiada wydajności seryjnych okładzin, wiec można śmiało montować je zarówno do jazdy spokojnej jak również do standardowego (mieszanego) stylu prowadzenia samochodu.
Producent zwraca uwagę na to, że klocki te nie potrzebują szczególnego docierania, ale pamiętajmy że tak czy inaczej powinniśmy dotrzeć nowe klocki do powierzchni tarczy, dlatego nie warto ignorować tej procedury.

Klocki hamulcowe Brembo

Dane techniczne

System hamulcowy Trw-Lucas
Wysokość [mm] 67.5
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
Grubość [mm] 16.6
Wyposażenie ze śrubami
Szerokość [mm] 193

Pasujące samochody

Audi
100 1983-1994100 Quattro 1983-1994200 1979-1991200 Quattro 1979-199180 1987-199580 Quattro 1982-199590 1987-199190 Quattro 1987-1991A4 1994-1997A4 Quattro 1994-1998A6 1994-1997A6 Quattro 1994-1997A8 1994-1998A8 Quattro 1994-1997Coupe 1987-1996Coupe Quattro 1988-1996S2 1990-1996S4 1991-1999S6 1994-1997S8 1996-1998V8 1988-1994
Alfa Romeo
164 1987-199833 1983-1989
Fiat
Croma 1985-1994
Lancia
Dedra 1991-1994Thema 1984-1994

Dla poprawnego montażu polecamy wymieniać klocki hamulcowe w fachowym warsztacie. Jeżeli podjąłeś decyzję o samodzielnej wymianie, to obowiązkowo zapoznaj się z instrukcją eksploatacji twojego samochodu.

Dla wymiany będą Ci niezbędne:

  • 1 komplet jakościowych klocków hamulcowych;
  • płyn hamulcowy (specyfikacja zgodnie instrukcji twojego samochodu);
  • smar hamulcowy (korzystaj tylko ze specjalnego smaru, przeznaczonego do smarowania elementów układu hamulcowego);
  • podnośnik;
  • klucz do odkręcenia kół;
  • klucze do odkręcania śrub prowadnic zacisku;
  • szczotka druciana, ewentualnie dodatkowo papier ścierny;
  • zacisk lub inne narzędzie umożliwiające cofnięcie tłoka hamulcowego;

Mając to wszystko, można przystępować do procedury:

  • Blokujemy tylne koła tak, by samochód nie potoczył się, podczas wymiany. Zaciągamy hamulec ręczny.
  • Unosimy samochód i ściągamy koło.
  • Na początku odkręcamy śruby prowadnic zacisku, a następnie unosimy zacisk do góry i wyjmujemy stare klocki hamulcowe.
  • Przed montażem klocków konieczne jest wycofanie tłoku zacisku do pozycji wyjściowej. Tłok cofamy, wkręcając go czy wciskając (zależnie od typu zacisku) za pomocą odpowiedniego narzędzia. Konieczne jest również sprawdzenie, czy nie ma na tłoku zacisku śladów korozji lub uszkodzeń. Jeśli są, trzeba wymienić tłok i zestaw naprawczy.
  • Obowiązkowo oczyszczamy prowadnice zacisków i gęsto smarujemy. Ważne jest, żeby wykorzystać smar przeznaczony do prowadnic.
  • Smarujemy tylną stronę klocków hamulcowych i miejsca domykania zacisku pastą miedzianą, a następnie zakładamy klocki w zacisk.
  • Opuszczamy zacisk do pozycji początkowej i przykręcamy go.
  • Sprawdzamy poziom płynu hamulcowego. Jeśli jest to niezbędne- uzupełniamy poziom w zbiorniczku
  • Po wymianie klocków hamulcowych obowiązkowo odpowietrzamy układ hamulcowy samochodu. Aby tego dokonać, naciskamy na pedał hamulca kilka razy, aż pedał stanie się twardy. Kategorycznie zabrania się wyjeżdżać na drogę, bez odpowietrzenia systemu.

Ważnie! Dowolne nowe klocki hamulcowe wymagają docierania. My rekomendujemy dać klockom co najmniej 1000-1200 km - tylko wtedy będą mieli maksymalną efektywność!

Andrzej 2020-02-15
Nowy kąplet p+t z tyłu nierównomiernie bieże Tarcza od polowy polryta nalotem
Andrzej 2020-02-15
Nowy kąplet p+t z tyłu nierównomiernie bieże Tarcza od polowy polryta nalotem
Artur 2019-12-26
Klocki wybierają na początku miękko płynnie dopiero później mocno.Duża kultura dozowania siły hamowania w miejskich warunkach,przy gwałtownym hamowaniu na autostradzie też skuteczne.
Robert 2019-10-08
Dla mnie najważniejsza jest skuteczność hamowania i brak piszczenia.
Dlatego wybieram klocki brembo i tarcze od textara. Ale myślę ze sporo zależy od marki tarcz - kolega mial brembo z abe, to to dramat
Tomek Janiszewski 2019-07-06
Spora różnica w porównaniu do standardowych klocków. Mam z tarczami textara. bardzo sobie chwale!

Dodać opinię

*Imię
* Opinię
  Wyślij

Administracja strony internetowej zastrzega sobie prawo usuwać opinie, jeśli są one bezwartościowe, bez komentarza i uzasadnienia. Dziękujemy za wyrozumiałość.

 

Zamienniki produktu

Contacts

Orzechowa 25, Warszawa
22 11 65 888
Wprowadz VIN
Produkt został dodany do koszyka
Złoż zamówienie
ZamknijStrona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Twoje konto Laboratorium Praktyka Nowości
Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary Uniwersalne części i sprzęt
A ATE B Bosch B Brembo C Carlson C Centric D D-Friction D DBA E EBC F Ferodo F Frenkit F Friction Master H HEL L Loctite M Motive M Motul O OE P Performance Tools P Permatex P Power Friction P Power Stop Q Quick Brake R Road House S Samko S Seinsa S Sicom T Textar T TRW W Wagner W Wilwood W WP Pro W Wynns