Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary
BrakeStock.pl / Klocki hamulcowe i szczęki / Klocki hamulcowe przód

Dostawa

Kurierem - 16 zł
Odbiór osobisty - gratis
Paczkomat Inpost - 10 zł

Klocki hamulcowe przód

Producent: TRW

- 0 głosów

Artykuł: GDB1956
Skład: Organiczne ?Standardowa (dla Europy) technologia, ze znaczną zawartością czarnych metali, grafitu i żywicy organicznej. Są montowane fabrycznie do większości aut w fabryce
Po jakości: Jakość oryginału
Po stylu jazdy: Standardowy ?Mieszane tempo jazdy z niskim czy średnim obciążeniem na hamulcy , bez drastycznych rozbiegów i z płynnym hamowaniem.
za komplet na jedną oś
Do koszyka 177 zł
Dostępny
Łatwy zwrot
Konsultacja eksperta
Gwarancja
Przyjacielski serwis
Zadzwoń
22 11 65 888
Spytaj
Skład: Organiczne ?Standardowa (dla Europy) technologia, ze znaczną zawartością czarnych metali, grafitu i żywicy organicznej. Są montowane fabrycznie do większości aut w fabryce
Po jakości: Jakość oryginału
Po stylu jazdy: Standardowy ?Mieszane tempo jazdy z niskim czy średnim obciążeniem na hamulcy , bez drastycznych rozbiegów i z płynnym hamowaniem.

Klocki hamulcowe TRW są prezentowane jako pełnowartościowy zamiennik seryjnie montowanych części w atrakcyjnej cenie. Zgodnie ze swoimi właściwościami, skład okładziny ciernej należy do kategorii miękkich klocków. Podstawowa formuła stosowana do produkcji okładzin TPW jest organiczna. Oznacza to, że wykorzystuje żywicę organiczną i szereg modyfikatorów, które powodują tarcie. Aby zmiękczyć skład, klocki TRW zawierają dodatek grafitu (ten ostatni zmniejsza negatywne skutki tarcia na tarczy hamulcowej).

Klasyczna formuła plus dość wysokiej klasy wyposażenie (czujniki zużycia, wielowarstwowe płyty antywibracyjne, spiekana powierzchnia) sprawiają, że niemieckie klocki są atrakcyjnym zamiennikiem okładzin OE.

Nasza praktyka w montażu klocków TRW pokazuje, że okładziny te docierają się szybciej i są bardziej oszczędne wobec tarczy hamulcowej. Jednak trzeba pamiętać, że zwiększenie ilości grafitu może powodować pylenie klocków w trakcie intensywnych obciążeń.

Z tego powodu zalecamy klocki hamulcowe TRW do spokojnego i mieszanego stylu jazdy w miejskich i pozamiejskich warunkach drogowych. Jeśli chodzi o żywotność, są one porównywalne z żywotnością oryginalnych części.


Dane techniczne

System hamulcowy TRW
Długość złącza ostrzegawczego [mm]: 170
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]: 1
Jednostka ilości: zestaw na jedną oś
Styk ostrzegawczy o zużyciu: ze stykiem zużycia
Wysokość [mm]: 64.5
Oznaczenie kontrolne: E9 90R-02A0112/3374
Długość [mm] 160.2
Grubość [mm] 20.4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dodatkami

Pasujące samochody

Audi
A1 2018-2019A3 2013-2023A3 Quattro 2013-2023Q2 2016-2022Q2 Quattro 2016-2022Q3 2018-2022Q3 Quattro 2018-2022TT 2015-2021TT Quattro 2015-2021
Skoda
Karoq 2017-2022Kodiaq 2016-2022Octavia 2013-2023Superb 2015-2018
Seat
Ateca 2018-2021Leon 2013-2023
VW
Arteon 2017-2023Caddy 2015-2023Golf 2013-2023Golf GTI 2013-2019Golf Sportsvan 2014-2019Jetta 2018-2022Passat 2014-2020Passat Alltrack 2015-2020Passat USA 2021-2023Polo 2017-2022T-Roc 2017-2021Taos 2021-2023Tiguan 2016-2021Touran 2015-2021e-Golf 2015-2019e-Lavida 2019-2022
Cupra
Formentor 2021-2023

Dla poprawnego montażu polecamy wymieniać klocki hamulcowe w fachowym warsztacie. Jeżeli podjąłeś decyzję o samodzielnej wymianie, to obowiązkowo zapoznaj się z instrukcją eksploatacji twojego samochodu.

Dla wymiany będą Ci niezbędne:

  • 1 komplet jakościowych klocków hamulcowych;
  • płyn hamulcowy (specyfikacja zgodnie instrukcji twojego samochodu);
  • smar hamulcowy (korzystaj tylko ze specjalnego smaru, przeznaczonego do smarowania elementów układu hamulcowego);
  • podnośnik;
  • klucz do odkręcenia kół;
  • klucze do odkręcania śrub prowadnic zacisku;
  • szczotka druciana, ewentualnie dodatkowo papier ścierny;
  • zacisk lub inne narzędzie umożliwiające cofnięcie tłoka hamulcowego;

Mając to wszystko, można przystępować do procedury:

  • Blokujemy tylne koła tak, by samochód nie potoczył się, podczas wymiany. Zaciągamy hamulec ręczny.
  • Unosimy samochód i ściągamy koło.
  • Na początku odkręcamy śruby prowadnic zacisku, a następnie unosimy zacisk do góry i wyjmujemy stare klocki hamulcowe.
  • Przed montażem klocków konieczne jest wycofanie tłoku zacisku do pozycji wyjściowej. Tłok cofamy, wkręcając go czy wciskając (zależnie od typu zacisku) za pomocą odpowiedniego narzędzia. Konieczne jest również sprawdzenie, czy nie ma na tłoku zacisku śladów korozji lub uszkodzeń. Jeśli są, trzeba wymienić tłok i zestaw naprawczy.
  • Obowiązkowo oczyszczamy prowadnice zacisków i gęsto smarujemy. Ważne jest, żeby wykorzystać smar przeznaczony do prowadnic.
  • Smarujemy tylną stronę klocków hamulcowych i miejsca domykania zacisku pastą miedzianą, a następnie zakładamy klocki w zacisk.
  • Opuszczamy zacisk do pozycji początkowej i przykręcamy go.
  • Sprawdzamy poziom płynu hamulcowego. Jeśli jest to niezbędne- uzupełniamy poziom w zbiorniczku
  • Po wymianie klocków hamulcowych obowiązkowo odpowietrzamy układ hamulcowy samochodu. Aby tego dokonać, naciskamy na pedał hamulca kilka razy, aż pedał stanie się twardy. Kategorycznie zabrania się wyjeżdżać na drogę, bez odpowietrzenia systemu.

Ważnie! Dowolne nowe klocki hamulcowe wymagają docierania. My rekomendujemy dać klockom co najmniej 1000-1200 km - tylko wtedy będą mieli maksymalną efektywność!


Dodać opinię

*Imię
* Opinię
  Wyślij

Administracja strony internetowej zastrzega sobie prawo usuwać opinie, jeśli są one bezwartościowe, bez komentarza i uzasadnienia. Dziękujemy za wyrozumiałość.

 

Zamienniki produktu

Contacts

Orzechowa 25, Warszawa
22 11 65 888
Wprowadz VIN
Produkt został dodany do koszyka
Złoż zamówienie
ZamknijStrona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Twoje konto Laboratorium Praktyka Nowości
Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary Uniwersalne części i sprzęt
A ATE B Bosch B Brembo C Carlson C Centric D D-Friction D DBA E EBC F Ferodo F Frenkit F Friction Master H HEL L Loctite M Motive M Motul O OE P Performance Tools P Permatex P Power Friction P Power Stop Q Quick Brake R Road House S Samko S Seinsa S Sicom T Textar T TRW W Wagner W Wilwood W WP Pro W Wynns