Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary
BrakeStock.pl / Klocki hamulcowe i szczęki / Klocki hamulcowe tył

Dostawa

Kurierem - 16 zł
Odbiór osobisty - gratis
Paczkomat Inpost - 10 zł

Klocki hamulcowe tył

Producent: Power Stop Z23

- 6 głosów

Artykuł: 23-1108
Skład: Karbon-ceramiczne
Po jakości: Tuning
Więcej
Mało pyłu: Tak
za komplet na jedną oś
Do koszyka 478 zł
Dostępny
Łatwy zwrot
Konsultacja eksperta
Gwarancja
Przyjacielski serwis
Zadzwoń
22 11 65 888
Spytaj
Skład: Karbon-ceramiczne
Po jakości: Tuning
Mało pyłu: Tak
Mało hałasu: Tak
Długowieczne: Tak
Po stylu jazdy: Aktywny/ Sport ?Styl jazdy z gwałtownym przyspieszeniem i intensywnym hamowaniem. A także - amatorskie współzawodnictwa na sportowym torze wyścigowym.

Nowy wynalazek północnoamerykańskiego producenta ma skład węglowo-ceramiczny. Podstawa - formula Z16, jednak formuła ta jest wzmocniona włóknami węglowymi, co pozwala zwiększyć próg temperaturowy oraz współczynnik tarcia nowych klocków hamulcowych. Seria Z23 Power Stop wykazuje stabilną efektywność w temperaturze 650°C. Wskaźnik współczynnika tarcia utrzymuje się w zakresie 0,46 - 0,55.
Inżynierowie Power Stop wyraźnie określili swoją grupę konsumencką, w której z pewnością odnajdą się właściciele potężnych, mocnych samochodów, amatorzy ekstremalnego stylu jazdy, gdzie robocze standardowe hamulce praktycznie już nie działają, czy miłośnicy lekkiego toru. Co istotne, Z23 nie potrzebuje specjalnych tarcz hamulcowych oraz rozgrzewania wstępnego. No i co jeszcze zasługuje na uwagę to fakt, że Power Stop Z23, jako ceramika dużo mniej pyli niż klocki z serii OE.
Oprócz charakterystyk operacyjnych istnieją różnice w wyposażeniu. Wszystkie klocki z nowej serii wyposażone są w zestaw montażowy (komplet metalowych blaszek, odpowiedzialnych za prawidłowe położenie okładziny w zacisku), oraz termicznym smarem.

Zdjęcia poglądowe.


Dane techniczne

Szerokość [mm]: 105.4
Grubość [mm]: 17.2
System hamulcowy: TRW
Strona zabudowy: oś tylna
Styk ostrzegawczy o zużyciu: bez styku zużycia
Jednostka ilości: Zestaw na jedną oś, zestaw montażowy
Seria: Sport
Kod: Z23-1108

Pasujące samochody

Audi
A3 2003-2012A3 Quattro 2003-2012A4 2005-2007A4 Quattro 2005-2007A6 2005-2011A6 Quattro 2005-2011RS3 2011-2012S3 2006-2012TT 2006-2014TT Quattro 2006-2014TT RS 2008-2014TT RS+ 2011-2014
Skoda
Octavia 2005-2012Superb 2009-2014Yeti 2010-2017
Seat
Altea 2005-2016Altea XL 2006-2016Exeo 2009-2013Leon 2006-2018
VW
CC 2012-2017Caddy 2004-2010EOS 2006-2012Golf 2004-2012Golf GTI 2004-2012Golf Plus 2005-2014Jetta 2006-2018Passat 2006-2014Passat Alltrack 2012-2014Scirocco 2008-2014Tiguan 2007-2014Touran 2003-2014

Dla poprawnego montażu polecamy wymieniać klocki hamulcowe w fachowym warsztacie. Jeżeli podjąłeś decyzję o samodzielnej wymianie, to obowiązkowo zapoznaj się z instrukcją eksploatacji twojego samochodu.

Dla wymiany będą Ci niezbędne:

  • 1 komplet jakościowych klocków hamulcowych;
  • płyn hamulcowy (specyfikacja zgodnie instrukcji twojego samochodu);
  • smar hamulcowy (korzystaj tylko ze specjalnego smaru, przeznaczonego do smarowania elementów układu hamulcowego);
  • podnośnik;
  • klucz do odkręcenia kół;
  • klucze do odkręcania śrub prowadnic zacisku;
  • szczotka druciana, ewentualnie dodatkowo papier ścierny;
  • zacisk lub inne narzędzie umożliwiające cofnięcie tłoka hamulcowego;

Mając to wszystko, można przystępować do procedury:

  • Blokujemy tylne koła tak, by samochód nie potoczył się, podczas wymiany. Zaciągamy hamulec ręczny.
  • Unosimy samochód i ściągamy koło.
  • Na początku odkręcamy śruby prowadnic zacisku, a następnie unosimy zacisk do góry i wyjmujemy stare klocki hamulcowe.
  • Przed montażem klocków konieczne jest wycofanie tłoku zacisku do pozycji wyjściowej. Tłok cofamy, wkręcając go czy wciskając (zależnie od typu zacisku) za pomocą odpowiedniego narzędzia. Konieczne jest również sprawdzenie, czy nie ma na tłoku zacisku śladów korozji lub uszkodzeń. Jeśli są, trzeba wymienić tłok i zestaw naprawczy.
  • Obowiązkowo oczyszczamy prowadnice zacisków i gęsto smarujemy. Ważne jest, żeby wykorzystać smar przeznaczony do prowadnic.
  • Smarujemy tylną stronę klocków hamulcowych i miejsca domykania zacisku pastą miedzianą, a następnie zakładamy klocki w zacisk.
  • Opuszczamy zacisk do pozycji początkowej i przykręcamy go.
  • Sprawdzamy poziom płynu hamulcowego. Jeśli jest to niezbędne- uzupełniamy poziom w zbiorniczku
  • Po wymianie klocków hamulcowych obowiązkowo odpowietrzamy układ hamulcowy samochodu. Aby tego dokonać, naciskamy na pedał hamulca kilka razy, aż pedał stanie się twardy. Kategorycznie zabrania się wyjeżdżać na drogę, bez odpowietrzenia systemu.

Ważnie! Dowolne nowe klocki hamulcowe wymagają docierania. My rekomendujemy dać klockom co najmniej 1000-1200 km - tylko wtedy będą mieli maksymalną efektywność!

wladysaw 2022-10-05
najleprze tarcze i kocki jakie miaem nie brudza felg i nie ma problemu z spaleniem tarcz jak bez kierankowskazu dstawczak wyprzedza ciezarowy
Infiniti q50 2022-01-08
Bardzo dobre klocki, mega hamowanie. Zużyłem Z23 po 25tyś km. Teraz zamówiłem Z26 na testy. Polecam
Leo tfsi 2019-09-09
Mailem te Z23 w A8 D4 jedyne klocki które poradziły sobie z tą budą. Nie ma możliwości spalenia ich jako jedyne dały rade przetestowałem wszystkie dostępne na rynku. Do tego - zerowe pylenie. Chętnie polecam
Łukasz 2019-06-26
Dawno temu katowałem EBC .Był mega dramat,gorzej niż żle ...(seria zielona)
Słyszałem same pozytwye o Powerstopach.Jak przetestuje napisze...
Osobiście mcno się zraziłem do EBC i odradzam
Olek 2019-04-07
Hamują mocno i zdecydowanie, dużo lepiej niż seria i wszystkie zwykle zamienniki. Te 23-ki założyłem z tarczami ori, toż taki zestaw znakomicie spisuje się w każdych warunkach w mojej Insignii A.
Niestety nie były dostępne tylne w momencie zakupu przednich - zamontowałem OE. Nic na razie nie mogę powiedzieć o żywotności.
Trewor 2018-10-03
Nie pylą i nie piszczą - sprawdzone 100%!) Inne cechy bez znaczenia
z23 2017-10-05
Myślałem o klockach Z16 Power stop, ale jak to często bywa - kupiłem z23)
Moim zdaniem, dla tych, którzy "dużo" hamują polecam te klocki: przy mocnych hamowaniach lepiej patrzeć w lusterko wsteczne, zestaw bardzo dobrze znosi duże obciążenia termiczne, oraz potwierdzam - hamowanie ciche.
Minusem może być tylko cena, ale to pytanie filozoficzne :)
Polecam Power Stop 23
Marcin 2017-07-24
Porównując do EBC Yellow - znacznie lepsza cena i znacznie lepsze hamowanie, to tak w skrócie. Przy bardzo agresywnym stylu jazdy w mieście EBC wykończyłem w 2 miesiące. Wraz ze wzrostem temperatury hamują coraz lepiej, przy czym na EBC po 3 mocniejszych hamowaniach traciłem w ogóle hamulce. (z 160-180 do 50-60km\h).

Zdecydowanie polecam.

Dodać opinię

*Imię
* Opinię
  Wyślij

Administracja strony internetowej zastrzega sobie prawo usuwać opinie, jeśli są one bezwartościowe, bez komentarza i uzasadnienia. Dziękujemy za wyrozumiałość.

 

Zamienniki produktu

Contacts

Orzechowa 25, Warszawa
22 11 65 888
Wprowadz VIN
Produkt został dodany do koszyka
Złoż zamówienie
ZamknijStrona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Twoje konto Laboratorium Praktyka Nowości
Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary Uniwersalne części i sprzęt
A ATE B Bosch B Brembo C Carlson C Centric D D-Friction D DBA E EBC F Ferodo F Frenkit F Friction Master H HEL L Loctite M Motive M Motul O OE P Performance Tools P Permatex P Power Friction P Power Stop Q Quick Brake R Road House S Samko S Seinsa S Sicom T Textar T TRW W Wagner W Wilwood W WP Pro W Wynns