Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe w oplocie Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary
BrakeStock.pl / Klocki hamulcowe i szczęki / Klocki hamulcowe przód

Dostawa

Kurierem - gratis
Odbiór osobisty - gratis

Klocki hamulcowe przód

Producent: Power Stop Z23

- 5 głosów

Artykuł: 23-1001
Skład: Karbon-ceramiczne
Po jakości: Tuning
Więcej
Mało pyłu: Tak
za komplet na jedną oś
Do koszyka 703 zł
Dostępny
Łatwy zwrot
Konsultacja eksperta
Gwarancja
Przyjacielski serwis
Zadzwoń
22 11 65 888
Spytaj
Skład: Karbon-ceramiczne
Po jakości: Tuning
Mało pyłu: Tak
Mało hałasu: Tak
Długowieczne: Tak
Po stylu jazdy: Aktywny/ Sport ?Styl jazdy z gwałtownym przyspieszeniem i intensywnym hamowaniem. A także - amatorskie współzawodnictwa na sportowym torze wyścigowym.

Nowy wynalazek północnoamerykańskiego producenta ma skład węglowo-ceramiczny. Podstawa - formula Z16, jednak formuła ta jest wzmocniona włóknami węglowymi, co pozwala zwiększyć próg temperaturowy oraz współczynnik tarcia nowych klocków hamulcowych. Seria Z23 Power Stop wykazuje stabilną efektywność w temperaturze 650°C. Wskaźnik współczynnika tarcia utrzymuje się w zakresie 0,46 - 0,55.
Inżynierowie Power Stop wyraźnie określili swoją grupę konsumencką, w której z pewnością odnajdą się właściciele potężnych, mocnych samochodów, amatorzy ekstremalnego stylu jazdy, gdzie robocze standardowe hamulce praktycznie już nie działają, czy miłośnicy lekkiego toru. Co istotne, Z23 nie potrzebuje specjalnych tarcz hamulcowych oraz rozgrzewania wstępnego. No i co jeszcze zasługuje na uwagę to fakt, że Power Stop Z23, jako ceramika dużo mniej pyli niż klocki z serii OE.
Oprócz charakterystyk operacyjnych istnieją różnice w wyposażeniu. Wszystkie klocki z nowej serii wyposażone są w zestaw montażowy (komplet metalowych blaszek, odpowiedzialnych za prawidłowe położenie okładziny w zacisku), oraz termicznym smarem.

Zdjęcia poglądowe.


Pasujące samochody

Chevrolet
Camaro 2009-2010Corvette 2014-2015
Hyundai
Genesis Coupe 2008-2015
Mitsubishi
Lancer Evo 2000-2014
Ford
GT 2004-2006Mustang 2006-2014
Honda
Civic 2015-2016
Opel
Astra 2012-2015Astra GTC 2012-2015Insignia 2009-2019
Subaru
Impreza WRX STI 2001-2017WRX STI 2017-2019
Volvo
S60 2003-2007V70 2003-2007
Alfa Romeo
147 2003-2005156 2003-2006159 2005-2011166 1998-2007Brera 2005-2011GT 2004-2007GTV 2003-2006Giulietta 2010-2014Spider 2007-2010
Cadillac
ATS 2012-2015CTS 2014-2015CTS-V 2004-2007STS 2005-2010STS-V 2005-2010XTS 2012-2014
Acura
TL 2004-2008
Renault
Megane 2009-2014
Maserati
Ghibli 2014-2017Quattroporte 2012-2018
Saab
9-5 2010-2012
Lancia
Kappa 1998-2001
Tesla
Model S 2012-2018Model X 2015-2018

Dla poprawnego montażu polecamy wymieniać klocki hamulcowe w fachowym warsztacie. Jeżeli podjąłeś decyzję o samodzielnej wymianie, to obowiązkowo zapoznaj się z instrukcją eksploatacji twojego samochodu.

Dla wymiany będą Ci niezbędne:

  • 1 komplet jakościowych klocków hamulcowych;
  • płyn hamulcowy (specyfikacja zgodnie instrukcji twojego samochodu);
  • smar hamulcowy (korzystaj tylko ze specjalnego smaru, przeznaczonego do smarowania elementów układu hamulcowego);
  • podnośnik;
  • klucz do odkręcenia kół;
  • klucze do odkręcania śrub prowadnic zacisku;
  • szczotka druciana, ewentualnie dodatkowo papier ścierny;
  • zacisk lub inne narzędzie umożliwiające cofnięcie tłoka hamulcowego;

Mając to wszystko, można przystępować do procedury:

  • Blokujemy tylne koła tak, by samochód nie potoczył się, podczas wymiany. Zaciągamy hamulec ręczny.
  • Unosimy samochód i ściągamy koło.
  • Na początku odkręcamy śruby prowadnic zacisku, a następnie unosimy zacisk do góry i wyjmujemy stare klocki hamulcowe.
  • Przed montażem klocków konieczne jest wycofanie tłoku zacisku do pozycji wyjściowej. Tłok cofamy, wkręcając go czy wciskając (zależnie od typu zacisku) za pomocą odpowiedniego narzędzia. Konieczne jest również sprawdzenie, czy nie ma na tłoku zacisku śladów korozji lub uszkodzeń. Jeśli są, trzeba wymienić tłok i zestaw naprawczy.
  • Obowiązkowo oczyszczamy prowadnice zacisków i gęsto smarujemy. Ważne jest, żeby wykorzystać smar przeznaczony do prowadnic.
  • Smarujemy tylną stronę klocków hamulcowych i miejsca domykania zacisku pastą miedzianą, a następnie zakładamy klocki w zacisk.
  • Opuszczamy zacisk do pozycji początkowej i przykręcamy go.
  • Sprawdzamy poziom płynu hamulcowego. Jeśli jest to niezbędne- uzupełniamy poziom w zbiorniczku
  • Po wymianie klocków hamulcowych obowiązkowo odpowietrzamy układ hamulcowy samochodu. Aby tego dokonać, naciskamy na pedał hamulca kilka razy, aż pedał stanie się twardy. Kategorycznie zabrania się wyjeżdżać na drogę, bez odpowietrzenia systemu.

Ważnie! Dowolne nowe klocki hamulcowe wymagają docierania. My rekomendujemy dać klockom co najmniej 1000-1200 km - tylko wtedy będą mieli maksymalną efektywność!

Leo tfsi 2019-09-09
Mailem te Z23 w A8 D4 jedyne klocki które poradziły sobie z tą budą. Nie ma możliwości spalenia ich jako jedyne dały rade przetestowałem wszystkie dostępne na rynku. Do tego - zerowe pylenie. Chętnie polecam
Łukasz 2019-06-26
Dawno temu katowałem EBC .Był mega dramat,gorzej niż żle ...(seria zielona)
Słyszałem same pozytwye o Powerstopach.Jak przetestuje napisze...
Osobiście mcno się zraziłem do EBC i odradzam
Olek 2019-04-07
Hamują mocno i zdecydowanie, dużo lepiej niż seria i wszystkie zwykle zamienniki. Te 23-ki założyłem z tarczami ori, toż taki zestaw znakomicie spisuje się w każdych warunkach w mojej Insignii A.
Niestety nie były dostępne tylne w momencie zakupu przednich - zamontowałem OE. Nic na razie nie mogę powiedzieć o żywotności.
Trewor 2018-10-03
Nie pylą i nie piszczą - sprawdzone 100%!) Inne cechy bez znaczenia
z23 2017-10-05
Myślałem o klockach Z16 Power stop, ale jak to często bywa - kupiłem z23)
Moim zdaniem, dla tych, którzy "dużo" hamują polecam te klocki: przy mocnych hamowaniach lepiej patrzeć w lusterko wsteczne, zestaw bardzo dobrze znosi duże obciążenia termiczne, oraz potwierdzam - hamowanie ciche.
Minusem może być tylko cena, ale to pytanie filozoficzne :)
Polecam Power Stop 23
Marcin 2017-07-24
Porównując do EBC Yellow - znacznie lepsza cena i znacznie lepsze hamowanie, to tak w skrócie. Przy bardzo agresywnym stylu jazdy w mieście EBC wykończyłem w 2 miesiące. Wraz ze wzrostem temperatury hamują coraz lepiej, przy czym na EBC po 3 mocniejszych hamowaniach traciłem w ogóle hamulce. (z 160-180 do 50-60km\h).

Zdecydowanie polecam.

Dodać opinię

*Imię
* Opinię
  Wyślij

Administracja strony internetowej zastrzega sobie prawo usuwać opinie, jeśli są one bezwartościowe, bez komentarza i uzasadnienia. Dziękujemy za wyrozumiałość.

 

Zamienniki produktu

Contacts

ul. Orzechowa, 25
02-244, Warszawa
22 11 65 888
Wprowadz VIN
Produkt został dodany do koszyka
Złoż zamówienie
ZamknijStrona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Twoje konto Laboratorium Praktyka Nowości
Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe w oplocie Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary Uniwersalne części i sprzęt
B Brembo C Carlson E EBC F Ferodo F FoliaTec F Frenkit G Grafen H HEL L LBX L Loctite M Maxgear M Mercedes M Motive M Motul P Performance Tools P Permatex P Power Friction P Power Stop R Raybestos R Road House S Seinsa S Starline T Textar V VEGGA W Wilwood W WP Pro Z Zimmermann