Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary
BrakeStock.pl / Klocki hamulcowe i szczęki / Klocki hamulcowe tył

Dostawa

Kurierem - gratis
Odbiór osobisty - gratis
Paczkomat Inpost - gratis

Klocki hamulcowe tył

Producent: EBC Yellow

- 1 głosów

Artykuł: DP41788R
Skład: Organiczne ?Standardowa (dla Europy) technologia, ze znaczną zawartością czarnych metali, grafitu i żywicy organicznej. Są montowane fabrycznie do większości aut w fabryce
Po jakości: Tuning
Więcej
Długowieczne: Tak
za komplet na jedną oś
Do koszyka 884 zł
Dostępny
Łatwy zwrot
Konsultacja eksperta
Gwarancja
Przyjacielski serwis
Zadzwoń
22 11 65 888
Spytaj
Skład: Organiczne ?Standardowa (dla Europy) technologia, ze znaczną zawartością czarnych metali, grafitu i żywicy organicznej. Są montowane fabrycznie do większości aut w fabryce
Po jakości: Tuning
Długowieczne: Tak
Po stylu jazdy: Aktywny/ Sport ?Styl jazdy z gwałtownym przyspieszeniem i intensywnym hamowaniem. A także - amatorskie współzawodnictwa na sportowym torze wyścigowym.

Klocki hamulcowe EBC serii Yellow stuff otwierają w linii brytyjskiego producenta klasę "sport", przy czym jeszcze pozostając w klasie hamulców cywilnych. To znaczy, że skład klocka jest przeznaczony zarówno dla miłośników aktywnej jazdy ulicznej, jak i dla sportowców i amatorów, wyjeżdżających na tor. Innymi słowy, klocek nie wymaga podgrzewania wstępnego, przy czym jednak przedstawia już stabilne i dość wysokie wskaźniki.

Bardzo wysokie wartości temperaturowe – nawet do 800 ° C, plus wysoki współczynnik tarcia prowadzą do tego, że yellow stuff jest bardzo konkurencyjnym klockiem w klasie hamulców sportowych.

Dla kogo są przeznaczone te klocki? Dla właścicieli potężnych samochodów, którzy chcą czuć się bezpiecznie w każdej sytuacji, a także dla właścicieli samochodów sportowych, wyjeżdżających na tory sportowe w amatorskich wyścigach.

Nie są przeznaczone dla sportu zawodowego.

Zdjęcia poglądowe.


Pasujące samochody

Chevrolet
Camaro 2009-2022
Hyundai
Genesis Coupe 2011-2015
Volvo
S60 2003-2007V70 2003-2007
Dodge
Challenger 2005-2022Charger 2006-2022Durango 2018-2021Magnum 2005-2008
Cadillac
CTS 2004-2013STS 2006-2010STS-V 2004-2011
Jaguar
S-Type 2002-2006XJR 1997-2006XK8 2002-2006XKR 1998-2006
Chrysler
300C 2005-2017
Jeep
Grand Cherokee 2005-2021
Maserati
Ghibli 2013-2020GranCabrio 2010-2017GranTurismo 2007-2017Quattroporte 2007-2020
Ferrari
360 1999-2005599 2006-2008612 2004-2008F430 2004-2008
AC
MK IV 2010-2016
Aston Martin
DB7 1999-2003DB9 2003-2012Vanquish 2001-2005Vantage 2004-2012Vantage S 2012-2016
Tesla
Model S 2012-2017Model X 2015-2022

Dla poprawnego montażu polecamy wymieniać klocki hamulcowe w fachowym warsztacie. Jeżeli podjąłeś decyzję o samodzielnej wymianie, to obowiązkowo zapoznaj się z instrukcją eksploatacji twojego samochodu.

Dla wymiany będą Ci niezbędne:

  • 1 komplet jakościowych klocków hamulcowych;
  • płyn hamulcowy (specyfikacja zgodnie instrukcji twojego samochodu);
  • smar hamulcowy (korzystaj tylko ze specjalnego smaru, przeznaczonego do smarowania elementów układu hamulcowego);
  • podnośnik;
  • klucz do odkręcenia kół;
  • klucze do odkręcania śrub prowadnic zacisku;
  • szczotka druciana, ewentualnie dodatkowo papier ścierny;
  • zacisk lub inne narzędzie umożliwiające cofnięcie tłoka hamulcowego;

Mając to wszystko, można przystępować do procedury:

  • Blokujemy tylne koła tak, by samochód nie potoczył się, podczas wymiany. Zaciągamy hamulec ręczny.
  • Unosimy samochód i ściągamy koło.
  • Na początku odkręcamy śruby prowadnic zacisku, a następnie unosimy zacisk do góry i wyjmujemy stare klocki hamulcowe.
  • Przed montażem klocków konieczne jest wycofanie tłoku zacisku do pozycji wyjściowej. Tłok cofamy, wkręcając go czy wciskając (zależnie od typu zacisku) za pomocą odpowiedniego narzędzia. Konieczne jest również sprawdzenie, czy nie ma na tłoku zacisku śladów korozji lub uszkodzeń. Jeśli są, trzeba wymienić tłok i zestaw naprawczy.
  • Obowiązkowo oczyszczamy prowadnice zacisków i gęsto smarujemy. Ważne jest, żeby wykorzystać smar przeznaczony do prowadnic.
  • Smarujemy tylną stronę klocków hamulcowych i miejsca domykania zacisku pastą miedzianą, a następnie zakładamy klocki w zacisk.
  • Opuszczamy zacisk do pozycji początkowej i przykręcamy go.
  • Sprawdzamy poziom płynu hamulcowego. Jeśli jest to niezbędne- uzupełniamy poziom w zbiorniczku
  • Po wymianie klocków hamulcowych obowiązkowo odpowietrzamy układ hamulcowy samochodu. Aby tego dokonać, naciskamy na pedał hamulca kilka razy, aż pedał stanie się twardy. Kategorycznie zabrania się wyjeżdżać na drogę, bez odpowietrzenia systemu.

Ważnie! Dowolne nowe klocki hamulcowe wymagają docierania. My rekomendujemy dać klockom co najmniej 1000-1200 km - tylko wtedy będą mieli maksymalną efektywność!

Szymek 2023-11-16
Jedne z najlepszych klocków jakie miałem
Stosuje je od lat
Tarcza nacinana wiercona + przewody w oplocie = hamulec katapulta
Pylą bardziej niż zwykle
Szybciej się zużywają
Ale reakcja na hamulec jest natychmiastowa
W Pl te klocki mają cenę prawie x2 w UK płacę za przód ok 101f
Każde moje auto jeździ na tych klockach
Ludzie piszą negatywne opinie ponieważ nie potrafią dobrać hamulców
Ebc+ebc 2017-10-05
3 tygodnie temu wymieniłem komplet.
Tarcze orginalne miały 0,20 mm bicia(czego w serwisie nie mogli stwierdzić nawet gdy im pokazałem wydrukowane strony z ich serwisowego manuala) a dopuszczlne jest 0.05 max. więc pogieły się przez co podczas hamowania potrafiło ściągnąć samochód w lewo bądź w prawo zależy które koło złapało pierwsze. I podczas hamowania z 190km/h w niemczech biła strasznie kierownica. Pod koniec biło nawet przy 40km/h.
Zakupiłem tarcze nawiercane i nacinane EBC i do tego klocki EBC red stuff. Co do hamowania są lepsze niż standard ale piszczą zdeczko, ale tylko przy hamowaniu z małych prędkości. Kolega ma zamonowane wyczynowe hamulce w EVO i piszczą na potęge. Czyli wychodzi chyba coś za coś.
A co do moich klocków to chyba zamówie Power stop ceramiczne ale to po zimie

Dodać opinię

*Imię
* Opinię
  Wyślij

Administracja strony internetowej zastrzega sobie prawo usuwać opinie, jeśli są one bezwartościowe, bez komentarza i uzasadnienia. Dziękujemy za wyrozumiałość.

 

Zamienniki produktu

Contacts

Orzechowa 25, Warszawa
22 11 65 888
Wprowadz VIN
Produkt został dodany do koszyka
Złoż zamówienie
ZamknijStrona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Twoje konto Laboratorium Praktyka Nowości
Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary Uniwersalne części i sprzęt
A ATE B Bosch B Brembo C Carlson C Centric D D-Friction D DBA E EBC F Ferodo F Frenkit F Friction Master H HEL L Loctite M Motive M Motul O OE P Performance Tools P Permatex P Power Friction P Power Stop Q Quick Brake R Road House S Samko S Seinsa S Sicom T Textar T TRW W Wagner W Wilwood W WP Pro W Wynns