Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary
BrakeStock.pl / Klocki hamulcowe i szczęki / Klocki hamulcowe przód

Klocki hamulcowe przód

Producent: EBC Red

- 1 głosów

Artykuł: DP31210C
Skład: Ceramiczne ?Współczesna technologia różni się niską zawartością metali, a także znacznie mniejszą ilością grafitu. Dzięki czemu ceramiczne klocki hamulcowe generują mało pyłu, są bardzo ciche
Po jakości: Premium zamiennik
Po stylu jazdy: Aktywny ?Styl jazdy z drastycznym rozbiegiem i aktywnym hamowaniem. W cyklu zamiejskim - wysoka prędkośc z częstymi intensywnymi manewrami.
za komplet na jedną oś
Do koszyka 609 zł
Na zamówienie
Łatwy zwrot
Konsultacja eksperta
Gwarancja
Przyjacielski serwis
Zadzwoń
22 11 65 888
Spytaj
Skład: Ceramiczne ?Współczesna technologia różni się niską zawartością metali, a także znacznie mniejszą ilością grafitu. Dzięki czemu ceramiczne klocki hamulcowe generują mało pyłu, są bardzo ciche
Po jakości: Premium zamiennik
Po stylu jazdy: Aktywny ?Styl jazdy z drastycznym rozbiegiem i aktywnym hamowaniem. W cyklu zamiejskim - wysoka prędkośc z częstymi intensywnymi manewrami.

Klocki hamulcowe EBC serii Red stuff stały się prawdziwym odkryciem dla właścicieli samochodów potężnych i sportowych. Kluczowe zalety wyrobu to zwiększony współczynnik tarcia oraz stabilność w zakresie temperaturowym do 700°C. Ze względu na te właściwości

klocki serii Red stuff, nawet w warunkach ekstremalnych, zatrzymują samochód szybciej w porównaniu do oryginalnego sprzętu lub Green stuff.

Klocki "czerwone" to pojedyncza seria, która jest oparta na składzie ceramicznym (należy dodać, że formuła EBC znacząco różni się od klasycznej "ceramiki" amerykańskiej). Pomimo struktury materiału, klocki nie wymagają rozgrzewania.

Inne korzyści płynące z użycia klocków tej serii: są znacznie mniej zakurzone i dość ciche (co oczywiście cenią sobie właściciele drogich samochodów miejskich).


Pasujące samochody

Chevrolet
Camaro 2009-2010Corvette 2014-2015
Hyundai
Genesis Coupe 2008-2015
Mitsubishi
Lancer Evo 2000-2014
Ford
GT 2004-2006Mustang 2006-2014
Honda
Civic 5D 2015-2016
Opel
Astra 2012-2015Astra GTC 2012-2015Insignia 2008-2016
Subaru
Impreza WRX STI 2001-2017WRX STI 2017-2019
Volvo
S60 2003-2007V70 2003-2007
Alfa Romeo
147 2003-2005156 2003-2006159 2005-2011166 1998-2007Brera 2005-2011GT 2004-2007GTV 2003-2006Giulietta 2010-2019Spider 2007-2010
Cadillac
ATS 2012-2015CTS 2004-2018STS 2005-2010STS-V 2005-2010XTS 2012-2019
Acura
TL 2004-2008
Renault
Megane 2009-2015
Saab
9-5 2010-2012
Lancia
Kappa 1998-2001
Tesla
Model S 2012-2022Model X 2015-2022

Dla poprawnego montażu polecamy wymieniać klocki hamulcowe w fachowym warsztacie. Jeżeli podjąłeś decyzję o samodzielnej wymianie, to obowiązkowo zapoznaj się z instrukcją eksploatacji twojego samochodu.

Dla wymiany będą Ci niezbędne:

  • 1 komplet jakościowych klocków hamulcowych;
  • płyn hamulcowy (specyfikacja zgodnie instrukcji twojego samochodu);
  • smar hamulcowy (korzystaj tylko ze specjalnego smaru, przeznaczonego do smarowania elementów układu hamulcowego);
  • podnośnik;
  • klucz do odkręcenia kół;
  • klucze do odkręcania śrub prowadnic zacisku;
  • szczotka druciana, ewentualnie dodatkowo papier ścierny;
  • zacisk lub inne narzędzie umożliwiające cofnięcie tłoka hamulcowego;

Mając to wszystko, można przystępować do procedury:

  • Blokujemy tylne koła tak, by samochód nie potoczył się, podczas wymiany. Zaciągamy hamulec ręczny.
  • Unosimy samochód i ściągamy koło.
  • Na początku odkręcamy śruby prowadnic zacisku, a następnie unosimy zacisk do góry i wyjmujemy stare klocki hamulcowe.
  • Przed montażem klocków konieczne jest wycofanie tłoku zacisku do pozycji wyjściowej. Tłok cofamy, wkręcając go czy wciskając (zależnie od typu zacisku) za pomocą odpowiedniego narzędzia. Konieczne jest również sprawdzenie, czy nie ma na tłoku zacisku śladów korozji lub uszkodzeń. Jeśli są, trzeba wymienić tłok i zestaw naprawczy.
  • Obowiązkowo oczyszczamy prowadnice zacisków i gęsto smarujemy. Ważne jest, żeby wykorzystać smar przeznaczony do prowadnic.
  • Smarujemy tylną stronę klocków hamulcowych i miejsca domykania zacisku pastą miedzianą, a następnie zakładamy klocki w zacisk.
  • Opuszczamy zacisk do pozycji początkowej i przykręcamy go.
  • Sprawdzamy poziom płynu hamulcowego. Jeśli jest to niezbędne- uzupełniamy poziom w zbiorniczku
  • Po wymianie klocków hamulcowych obowiązkowo odpowietrzamy układ hamulcowy samochodu. Aby tego dokonać, naciskamy na pedał hamulca kilka razy, aż pedał stanie się twardy. Kategorycznie zabrania się wyjeżdżać na drogę, bez odpowietrzenia systemu.

Ważnie! Dowolne nowe klocki hamulcowe wymagają docierania. My rekomendujemy dać klockom co najmniej 1000-1200 km - tylko wtedy będą mieli maksymalną efektywność!

Ebc+ebc 2017-10-05
3 tygodnie temu wymieniłem komplet.
Tarcze orginalne miały 0,20 mm bicia(czego w serwisie nie mogli stwierdzić nawet gdy im pokazałem wydrukowane strony z ich serwisowego manuala) a dopuszczlne jest 0.05 max. więc pogieły się przez co podczas hamowania potrafiło ściągnąć samochód w lewo bądź w prawo zależy które koło złapało pierwsze. I podczas hamowania z 190km/h w niemczech biła strasznie kierownica. Pod koniec biło nawet przy 40km/h.
Zakupiłem tarcze nawiercane i nacinane EBC i do tego klocki EBC red stuff. Co do hamowania są lepsze niż standard ale piszczą zdeczko, ale tylko przy hamowaniu z małych prędkości. Kolega ma zamonowane wyczynowe hamulce w EVO i piszczą na potęge. Czyli wychodzi chyba coś za coś.
A co do moich klocków to chyba zamówie Power stop ceramiczne ale to po zimie

Dodać opinię

*Imię
* Opinię
  Wyślij

Administracja strony internetowej zastrzega sobie prawo usuwać opinie, jeśli są one bezwartościowe, bez komentarza i uzasadnienia. Dziękujemy za wyrozumiałość.

 

Zamienniki produktu

Contacts

Orzechowa 25, Warszawa
22 11 65 888
Wprowadz VIN
Produkt został dodany do koszyka
Złoż zamówienie
ZamknijStrona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Twoje konto Laboratorium Praktyka Nowości
Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary Uniwersalne części i sprzęt
A ATE B Bosch B Brembo C Carlson C Centric D D-Friction D DBA E EBC F Ferodo F Frenkit F Friction Master H HEL L Loctite M Motive M Motul O OE P Performance Tools P Permatex P Power Friction P Power Stop Q Quick Brake R Road House S Samko S Seinsa S Sicom T Textar T TRW W Wagner W Wilwood W WP Pro W Wynns