Klocki hamulcowe przód
Producent: Power Stop TrackDay
- 0 głosów
za komplet na jedną oś
Do koszyka
877 zł
Na zamówienie do 15 dni
Łatwy zwrot
Konsultacja eksperta
Gwarancja
Przyjacielski serwis
Zadzwoń
22 11 65 888
Skład: Karbon-metaliczne
Po jakości: Tuning
Długowieczne: Tak
Po stylu jazdy: Sport ?Amatorskie współzawodnictwa na sportowym torze wyścigowym, track days.
W 2016 roku amerykańska marka Power Stop zapowiedziała debiut nowej serii klocków hamulcowych o wysokiej wydajności – Track Day. To jest w pełni wydajnym produktem przeznaczonym do sportowej eksploatacji i do zastosowań wyścigowych. Innowacyjne opracowanie - formuła Platform-Specific Friction jest przetestowana w warunkach torowych.
Power Stop Track Day - to technologia, bazująca na karbonowo-metalowej platformie, opracowana przez sportowców dla torów wyścigowych. Główne zalety serii:
- Wysoki współczynnik tarcia na zimno
- Ekstremalnie wysoki współczynnik tarcia w zakresie roboczym
- Niezwykłe wysoka wydajność na gorąco
- Perfekcyjna modulacja w torowych warunkach
- Wysoka odporność na temperatury
Mieszanka Power Stop Track Day opracowana dla wyścigowej eksploatacji (czyli nie jest przeznaczona do zwyklej jazdy miejskiej). Technologia zwiększająca odporność na temperatury i współczynnik tarcia może w niektórych przypadkach powodować piszczenie lub pylenie w trakcie hamowania (co jest szczególną właściwością wszystkich klocków tej klasy).
Pasujące samochody
Nissan
300ZX 1989-1997Skyline 1989-2003
Subaru
Impreza WRX 1998-2007
Dla poprawnego montażu polecamy wymieniać klocki hamulcowe w fachowym warsztacie. Jeżeli podjąłeś decyzję o samodzielnej wymianie, to obowiązkowo zapoznaj się z instrukcją eksploatacji twojego samochodu.
Dla wymiany będą Ci niezbędne:
- 1 komplet jakościowych klocków hamulcowych;
- płyn hamulcowy (specyfikacja zgodnie instrukcji twojego samochodu);
- smar hamulcowy (korzystaj tylko ze specjalnego smaru, przeznaczonego do smarowania elementów układu hamulcowego);
- podnośnik;
- klucz do odkręcenia kół;
- klucze do odkręcania śrub prowadnic zacisku;
- szczotka druciana, ewentualnie dodatkowo papier ścierny;
- zacisk lub inne narzędzie umożliwiające cofnięcie tłoka hamulcowego;
Mając to wszystko, można przystępować do procedury:
- Blokujemy tylne koła tak, by samochód nie potoczył się, podczas wymiany. Zaciągamy hamulec ręczny.
- Unosimy samochód i ściągamy koło.
- Na początku odkręcamy śruby prowadnic zacisku, a następnie unosimy zacisk do góry i wyjmujemy stare klocki hamulcowe.
- Przed montażem klocków konieczne jest wycofanie tłoku zacisku do pozycji wyjściowej. Tłok cofamy, wkręcając go czy wciskając (zależnie od typu zacisku) za pomocą odpowiedniego narzędzia. Konieczne jest również sprawdzenie, czy nie ma na tłoku zacisku śladów korozji lub uszkodzeń. Jeśli są, trzeba wymienić tłok i zestaw naprawczy.
- Obowiązkowo oczyszczamy prowadnice zacisków i gęsto smarujemy. Ważne jest, żeby wykorzystać smar przeznaczony do prowadnic.
- Smarujemy tylną stronę klocków hamulcowych i miejsca domykania zacisku pastą miedzianą, a następnie zakładamy klocki w zacisk.
- Opuszczamy zacisk do pozycji początkowej i przykręcamy go.
- Sprawdzamy poziom płynu hamulcowego. Jeśli jest to niezbędne- uzupełniamy poziom w zbiorniczku
- Po wymianie klocków hamulcowych obowiązkowo odpowietrzamy układ hamulcowy samochodu. Aby tego dokonać, naciskamy na pedał hamulca kilka razy, aż pedał stanie się twardy. Kategorycznie zabrania się wyjeżdżać na drogę, bez odpowietrzenia systemu.
Ważnie! Dowolne nowe klocki hamulcowe wymagają docierania. My rekomendujemy dać klockom co najmniej 1000-1200 km - tylko wtedy będą mieli maksymalną efektywność!
Dodać opinię