Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe w oplocie Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary
BrakeStock.pl / Klocki hamulcowe i szczęki / Klocki hamulcowe przód

Klocki hamulcowe przód

Producent: Power Stop TrackDay

- 0 głosów

Artykuł: PST-1001
Skład: Karbon-metaliczne
Po jakości: Tuning
Więcej
Długowieczne: Tak
za komplet na jedną oś
Do koszyka 927 zł
Na zamówienie do 10 dni
Łatwy zwrot
Konsultacja eksperta
Gwarancja
Przyjacielski serwis
Zadzwoń
22 11 65 888
Spytaj
Skład: Karbon-metaliczne
Po jakości: Tuning
Długowieczne: Tak
Po stylu jazdy: Sport ?Amatorskie współzawodnictwa na sportowym torze wyścigowym, track days.

W 2016 roku amerykańska marka Power Stop zapowiedziała debiut nowej serii klocków hamulcowych o wysokiej wydajności – Track Day. To jest w pełni wydajnym produktem przeznaczonym do sportowej eksploatacji i do zastosowań wyścigowych. Innowacyjne opracowanie - formuła Platform-Specific Friction jest przetestowana w warunkach torowych.
Power Stop Track Day - to technologia, bazująca na karbonowo-metalowej platformie, opracowana przez sportowców dla torów wyścigowych. Główne zalety serii:
  • Wysoki współczynnik tarcia na zimno
  • Ekstremalnie wysoki współczynnik tarcia w zakresie roboczym
  • Niezwykłe wysoka wydajność na gorąco
  • Perfekcyjna modulacja w torowych warunkach
  • Wysoka odporność na temperatury

Mieszanka Power Stop Track Day opracowana dla wyścigowej eksploatacji (czyli nie jest przeznaczona do zwyklej jazdy miejskiej). Technologia zwiększająca odporność na temperatury i współczynnik tarcia może w niektórych przypadkach powodować piszczenie lub pylenie w trakcie hamowania (co jest szczególną właściwością wszystkich klocków tej klasy).


Pasujące samochody

Chevrolet
Camaro 2009-2010Corvette 2014-2015
Hyundai
Genesis Coupe 2008-2015
Mitsubishi
Lancer Evo 2000-2014
Ford
GT 2004-2006Mustang 2006-2014
Honda
Civic 2015-2016
Opel
Astra 2012-2015Astra GTC 2012-2015Insignia 2009-2019
Subaru
Impreza WRX STI 2001-2017WRX STI 2017-2019
Volvo
S60 2003-2007V70 2003-2007
Alfa Romeo
147 2003-2005156 2003-2006159 2005-2011166 1998-2007Brera 2005-2011GT 2004-2007GTV 2003-2006Giulietta 2010-2014Spider 2007-2010
Cadillac
ATS 2012-2015CT6 2015-2016CTS 2014-2015CTS-V 2004-2007STS 2005-2010STS-V 2005-2010XTS 2012-2014
Acura
TL 2004-2008
Renault
Megane 2009-2014
Maserati
Ghibli 2014-2017Quattroporte 2012-2016
Saab
9-5 2010-2012
Lancia
Kappa 1998-2001

Dla poprawnego montażu polecamy wymieniać klocki hamulcowe w fachowym warsztacie. Jeżeli podjąłeś decyzję o samodzielnej wymianie, to obowiązkowo zapoznaj się z instrukcją eksploatacji twojego samochodu.

Dla wymiany będą Ci niezbędne:

  • 1 komplet jakościowych klocków hamulcowych;
  • płyn hamulcowy (specyfikacja zgodnie instrukcji twojego samochodu);
  • smar hamulcowy (korzystaj tylko ze specjalnego smaru, przeznaczonego do smarowania elementów układu hamulcowego);
  • podnośnik;
  • klucz do odkręcenia kół;
  • klucze do odkręcania śrub prowadnic zacisku;
  • szczotka druciana, ewentualnie dodatkowo papier ścierny;
  • zacisk lub inne narzędzie umożliwiające cofnięcie tłoka hamulcowego;

Mając to wszystko, można przystępować do procedury:

  • Blokujemy tylne koła tak, by samochód nie potoczył się, podczas wymiany. Zaciągamy hamulec ręczny.
  • Unosimy samochód i ściągamy koło.
  • Na początku odkręcamy śruby prowadnic zacisku, a następnie unosimy zacisk do góry i wyjmujemy stare klocki hamulcowe.
  • Przed montażem klocków konieczne jest wycofanie tłoku zacisku do pozycji wyjściowej. Tłok cofamy, wkręcając go czy wciskając (zależnie od typu zacisku) za pomocą odpowiedniego narzędzia. Konieczne jest również sprawdzenie, czy nie ma na tłoku zacisku śladów korozji lub uszkodzeń. Jeśli są, trzeba wymienić tłok i zestaw naprawczy.
  • Obowiązkowo oczyszczamy prowadnice zacisków i gęsto smarujemy. Ważne jest, żeby wykorzystać smar przeznaczony do prowadnic.
  • Smarujemy tylną stronę klocków hamulcowych i miejsca domykania zacisku pastą miedzianą, a następnie zakładamy klocki w zacisk.
  • Opuszczamy zacisk do pozycji początkowej i przykręcamy go.
  • Sprawdzamy poziom płynu hamulcowego. Jeśli jest to niezbędne- uzupełniamy poziom w zbiorniczku
  • Po wymianie klocków hamulcowych obowiązkowo odpowietrzamy układ hamulcowy samochodu. Aby tego dokonać, naciskamy na pedał hamulca kilka razy, aż pedał stanie się twardy. Kategorycznie zabrania się wyjeżdżać na drogę, bez odpowietrzenia systemu.

Ważnie! Dowolne nowe klocki hamulcowe wymagają docierania. My rekomendujemy dać klockom co najmniej 1000-1200 km - tylko wtedy będą mieli maksymalną efektywność!


Dodać opinię

*Imię
* Opinię
  Wyślij

Administracja strony internetowej zastrzega sobie prawo usuwać opinie, jeśli są one bezwartościowe, bez komentarza i uzasadnienia. Dziękujemy za wyrozumiałość.

 

Zamienniki produktu

Contacts

ul. Orzechowa, 25
02-244, Warszawa
22 11 65 888
Wprowadz VIN
Produkt został dodany do koszyka
Złoż zamówienie
ZamknijStrona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Twoje konto Laboratorium Praktyka Nowości
Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe w oplocie Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary Uniwersalne części i sprzęt
B Brembo C Carlson E EBC F Ferodo F FoliaTec F Frenkit G Grafen H HEL L LBX L Loctite M Maxgear M Mercedes M Motive M Motul P Performance Tools P Permatex P Power Friction P Power Stop R Raybestos R Road House S Seinsa S Starline T Textar V VEGGA W Wilwood W WP Pro Z Zimmermann