Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary

Wybierz swój samochód

Szukaj
BrakeStock.pl / Klocki hamulcowe i szczęki / Renault / Megane

Klocki hamulcowe i szczęki do Renault Megane

Oferujemy największy wybór komponentów hamulcowych do Renault Megane: tarcze, klocki, przewody, zestawy naprawczy I Tłoki zacisku, Szczęki i Bębny hamulcowe.

Aby kontynuować, wybierz rok produkcji twojego auta

← Wybierz inny model auta

Niezawodne klocki hamulcowe Renault Megane (I, II, III, IV) w konkurencyjnych cenach zapewnia tylko nasz sklep. Posiadamy duże zainteresowanie i zaufanie ze strony klientów. Warto dołączyć do grona naszych klientów i cieszyć się najlepszymi klockami przez wiele lat. Sprawność układów hamulcowych Megane zależy od wszystkich współpracujących ze sobą elementów tego ogniwa. Dotyczy wszystkich modyfikacji modeli - 1.2, 1.4, 1.5, 1.6, 1.8, 1.9 dCi, generacji EZ0/1, BA0/1, EA0/1, LA0/1, DA0/1, KA0/1, BM0/1, CM0/1, EM0/1, KM0/1, LM0/1, KZ0/1, DZ0/1, BZ0/1, K9A, B9A, JA0/1. Okładziny hamulcowe podczas procesu produkcji poddawane są specjalnej obróbce dzięki, której wytwarza się na ich powierzchni warstwa powstająca podczas "docierania". Wysyłamy zamowienie po Polsce: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Białystok lub do innej miejscowości. W ofercie sklepu można znaleźć też szczęki hamulcowe do Renault Megane, które charakteryzują się dobrą i wysoką jakością wykonania przez znanych producentów. Doświadczenie i wiedza przekładają się na wysoką efektywność finalnych produktów, co zawdzięcza się także stosowaniu do ich produkcji odpowiednich materiałów i dbaniu o każdy etap procesu produkcyjnego, z uwzględnieniem istotnego faktu, że szczęki hamulcowe będą pracować w trudnych warunkach. Właśnie dlatego zachęcamy do zapoznania się z opiniami osób, które dokonały zakupów do Megane w naszym sklepie. Wystawiło nam pozytywne recenzje 100% klientów. Warto zapoznać się też z naszym katalogiem. BA0/1_ 1.4 16V (95 KM) 1.4 Eco (71 KM) 1.4 e (75 KM) 1.6 (87 KM) 1.6 16V (107 KM) 1.6 16V (110 KM) 1.6 LPG (109 KM) 1.6 LPG (90 KM) 1.6 e (90 KM) 1.6 i (75 KM) 1.8 16V (115 KM) 1.9 D (94 KM) 1.9 D Eco (64 KM) 1.9 DCi (105 KM) 1.9 DTi (82 KM) 1.9 TDI (94 KM) 1.9 dCi (102 KM) 1.9 dT (90 KM) 1.9 dTi (80 KM) 1.9 dTi (98 KM) 2.0 (115 KM) 2.0 16V (147 KM) 2.0 i (109 KM) 2.0 i (114 KM) BM0/1_, CM0/1_ 1.4 16V (82 KM) 1.4 16V (98 KM) 1.5 dCi (101 KM) 1.5 dCi (103 KM) 1.5 dCi (106 KM) 1.5 dCi (82 KM) 1.5 dCi (86 KM) 1.6 (105 KM) 1.6 (107 KM) 1.6 16V (112 KM) 1.6 16V (113 KM) 1.6 Bifuel (105 KM) 1.6 Flex (110 KM) 1.6 Flex-Fuel (105 KM) 1.9 dCi (110 KM) 1.9 dCi (115 KM) 1.9 dCi (120 KM) 1.9 dCi (131 KM) 1.9 dCi (90 KM) 1.9 dCi (92 KM) 2.0 (138 KM) 2.0 (140 KM) 2.0 (230 KM) 2.0 16V (135 KM) 2.0 16V Turbo (163 KM) 2.0 Renault Sport (224 KM) 2.0 dCi (150 KM) 2.0 dCi (173 KM) BZ0_ 1.2 TCe (116 KM) 1.2 TCe (132 KM) 1.4 TCe (131 KM) 1.5 dCi (106 KM) 1.5 dCi (110 KM) 1.5 dCi (86 KM) 1.5 dCi (90 KM) 1.5 dCi (95 KM) 1.6 16V (101 KM) 1.6 16V (110 KM) 1.6 16V (111 KM) 1.6 16V Bifuel (110 KM) 1.6 dCi (130 KM) 1.9 dCi (131 KM) 2.0 (143 KM) 2.0 CVT (140 KM) 2.0 TCe (180 KM) 2.0 TCe (190 KM) 2.0 TCe 220 (220 KM) 2.0 dCi (150 KM) 2.0 dCi (160 KM) 2.0 dCi (163 KM) DA0/1_ 1.4 16V (95 KM) 1.6 16V (107 KM) 1.6 e (90 KM) 1.9 DCi (105 KM) 1.9 dCi (102 KM) 1.9 dTi (98 KM) 2.0 16V (139 KM) 2.0 16V (147 KM) 2.0 16V IDE (140 KM) 2.0 i (109 KM) 2.0 i (114 KM) DZ0/1_ 1.2 TCe (116 KM) 1.2 TCe (132 KM) 1.4 TCe (131 KM) 1.5 dCi (106 KM) 1.5 dCi (110 KM) 1.5 dCi (86 KM) 1.5 dCi (90 KM) 1.5 dCi (95 KM) 1.6 16V (101 KM) 1.6 16V (110 KM) 1.6 16V Bifuel (110 KM) 1.6 dCi (130 KM) 1.9 dCi (131 KM) 2.0 CVT (140 KM) 2.0 R.S. (265 KM) 2.0 R.S. (273 KM) 2.0 TCe (180 KM) 2.0 TCe (190 KM) 2.0 TCe (250 KM) 2.0 TCe 220 (220 KM) 2.0 dCi (150 KM) 2.0 dCi (160 KM) 2.0 dCi (163 KM)

Popularne pytania:

Jakie klocki są najlepsze do jazdy codziennej?
Dla Twojej wygody cała oferta do Renault została podzielona na trzy klasy. Budżetowa - do jazdy spokojnej (Samko/LPR), jakość OE - do jazdy standardowej (Brembo, TRW, Bosch). Podwyższona skuteczność do ostrej jazdy (Power StopEBC Brakes).
Jakie klocki są niepylące i niepiszczące do Renault Megane?
Najbardziej odporna na skrzypienie i pylenie jest technologia ceramicznych klocków hamulcowych. Polecamy Power Stop serii Z16 lub Z23, jako niepylące i niepiszczące okładziny
Jak bezbłędnie dobrać klocki do Renault Megane?
Nasz moduł doboru pozwala uwzględnić wszystkie parametry auta. Ale żeby w 100% wyeliminować możliwy błąd, polecamy dobrać po numerze VIN.

Contacts

Orzechowa 25, Warszawa
22 11 65 888
Wprowadz VIN
Produkt został dodany do koszyka
Złoż zamówienie
ZamknijStrona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Twoje konto Laboratorium Praktyka Nowości
Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary Uniwersalne części i sprzęt
A ATE B Bosch B Brembo C Carlson C Centric D D-Friction D DBA E EBC F Ferodo F Frenkit F Friction Master H HEL L Loctite M Motive M Motul O OE P Performance Tools P Permatex P Power Friction P Power Stop Q Quick Brake R Road House S Samko S Seinsa S Sicom T Textar T TRW W Wagner W Wilwood W WP Pro W Wynns