Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary
BrakeStock.pl / Praktyka

Praktyka

6 października 2020
Czy warto zakładać ceramiczne klocki do tarcz nacinanych i nawiercanych? Mimo tego, że dotychczas sporo pisaliśmy o technologii klocków ceramicznych, to od czasu do czasu spotykamy się z przekonaniem, że istnieją przeciwwskazania do założenia ceramiki. Jednym z najczęściej spotykanych mitów jest stwierdzenie, że ceramicznych klocków nie można łączyć z tarczami nawiercanymi i nacinanymi.
21 września 2019
Co warto wiedzieć na temat klocków hamulcowych Brembo? Przede wszystkim warto zdawać sobie sprawę z tego, że klocki hamulcowe Brembo nie zawsze muszą być klockami sportowymi. Podobnie jest zresztą w przypadku samochodów osobowych. Niekiedy produkowane auta występują zarówno w wersji klasycznej, jak i posiadających modyfikacje sportowe. Dlatego widząc klocki hamulcowe marki Brembo, warto sprawdzić z jakim modelem ma się do czynienia. Generalnie wyróżnia się klocki Brembo przeznaczone do jazdy sportowej oraz do jazdy codziennej, normalnej.
24 czerwca 2019
Płyn hamulcowy - jaki wybrać? Wybrać płyn hamulcowy wcale nie jest trudno. Wystarczy znać kilka podstawowych zasad. Kluczowe znaczenie ma w tym przypadku styl jazdy samochodem oraz standardy płynów.
30 kwietnia 2019
Sportowe klocki hamulcowe - jak wybieramy? Gdy budujemy samochód którego przeznaczeniem jest nie tylko cywilna jazda po drogach, lecz także imprezy wyścigowe, na przykład typu Trackday, często pierwszym etapem modyfikacji jest wymiana podstawowych komponentów eksploatacyjnych na takie o sportowej charakterystyce. Do takich kategorii można zaliczyć filtry powietrza o zwiększonym przepływie, bardziej odporne na wysokie temperatury oleje, twardsze amortyzatory i sprężyny, a także komponenty hamulców - tarcze i klocki.
25 lutego 2019
Jak sprawdzić klocki hamulcowe? Popularnym pytaniem, które pojawia się u kierowców to jak często sprawdzać stan klocków hamulcowych? Nie zawsze konieczna jest wizyta w warsztacie samochodowym, można to również skontrolować samemu. Podpowiemy jak zrobić to skutecznie.
17 lutego 2019
Czego trzeba się wystrzegać przy eksploatacji tarcz z warstwą antykorozyjną? Na rynku mamy teraz dostęp do dużej ilości tarcz z powloką antykorozyjną, między innymi: Zimmermann Coat Z, Textar Pro, Brembo, EBC Turbogroove itd. Przewagą takich tarcz od standardowych jest ochrona żeliwnej powierzchni tarczy od korozji i wody. Okazuje się, że należy korzystać z takich tarcz ostrożnie, ponieważ nieprawidłowe docieranie (lub jego brak) może doprowadzić nawet do ich przegrzewania.
14 lutego 2019
Wymiana klocków hamulcowych w samochodzie Klocki hamulcowe są jednymi z wielu eksploatowanych części samochodowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie i bieżące wymiany mogą znacznie skrócić drogę hamowania, co znacznie poprawia bezpieczeństwa nasze, jak i innych uczestników ruchu. Przednie klocki hamulcowe należy wymieniać średnio raz do roku, tylne rzadziej, co 12 - 14 miesięcy.
1 2 3 4

Contacts

Orzechowa 25, Warszawa
22 11 65 888
Wprowadz VIN
Produkt został dodany do koszyka
Złoż zamówienie
ZamknijStrona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Twoje konto Laboratorium Praktyka Nowości
Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary Uniwersalne części i sprzęt
A ATE B Bosch B Brembo C Carlson C Centric D D-Friction D DBA E EBC F Ferodo F Frenkit F Friction Master H HEL L Loctite M Motive M Motul O OE P Performance Tools P Permatex P Power Friction P Power Stop Q Quick Brake R Road House S Samko S Seinsa S Sicom T Textar T TRW W Wagner W Wilwood W WP Pro W Wynns