Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary
BrakeStock.pl / Klocki hamulcowe i szczęki / Klocki hamulcowe przód

Dostawa

Kurierem - gratis
Odbiór osobisty - gratis
Paczkomat Inpost - gratis

Klocki hamulcowe przód

Producent: Power Stop

- 6 głosów

Artykuł: 16-915A
Skład: Ceramiczne ?Współczesna technologia różni się niską zawartością metali, a także znacznie mniejszą ilością grafitu. Dzięki czemu ceramiczne klocki hamulcowe generują mało pyłu, są bardzo ciche
Po jakości: Premium zamiennik
Więcej
Mało pyłu: Tak
za komplet na jedną oś
Do koszyka 582 zł
Dostępny
Łatwy zwrot
Konsultacja eksperta
Gwarancja
Przyjacielski serwis
Zadzwoń
22 11 65 888
Spytaj
Skład: Ceramiczne ?Współczesna technologia różni się niską zawartością metali, a także znacznie mniejszą ilością grafitu. Dzięki czemu ceramiczne klocki hamulcowe generują mało pyłu, są bardzo ciche
Po jakości: Premium zamiennik
Mało pyłu: Tak
Mało hałasu: Tak
Długowieczne: Tak
Po stylu jazdy: Aktywny ?Styl jazdy z drastycznym rozbiegiem i aktywnym hamowaniem. W cyklu zamiejskim - wysoka prędkośc z częstymi intensywnymi manewrami.

Power Stop Z16 Evolution to idealne klocki dla wielbicieli zarówno agresywnego jak i spokojnego stylu jazdy, innymi słowy - dla tych, którzy chcą mieć zapas skuteczności hamowania. Dzięki zwiększonemu współczynnikowi tarcia wszyscy użytkownicy tego produktu mogą liczyć na skróconą drogę hamowania (nawet do 20%), a także niską podatność na hałas i skrzypienie oraz minimalną emisję czarnego pyłu – brudzącego felgi.
Amatorzy dynamicznego stylu jazdy docenią odporność klocków Power Stop Z16 na działanie podwyższonych temperatur i perfekcyjną przewidywalność drogi hamowania (odporne do 550 C).
Na klocku pojawią się oznakowanie FF (wynik certyfikacji standardu SAE): dwie jednakowe litery wskazują, że współczynnik tarcia klocków pozostaje niezmienny, zarówno w przypadku eksploatacji w niskiej temperaturze, jaki i w wysokiej (co jest typowe dla klocków ceramicznych stosowanych w ruchu miejskim, a to znaczy, że nie wymagają rozgrzewania). Litera F sygnalizuje współczynnik tarcia 0,36-0,45 materiału ciernego.
Ponadto, klocki Power Stop są "delikatne" względem tarczy - nie szkodzą nawet seryjnym tarczom hamulcowym (zostało to sprawdzone przeze przez specjalistów- brakestock.pl), nie wytwarzają hałaśliwego dźwięku i zdecydowanie mniej pylą.
Aby obalić mit o ceramice frykcyjnej, wystawiamy pozytywną recenzję w oparciu o własne doświadczenie: klocki ceramiczne Power Stop Z16 MOŻNA ŚMIAŁO eksploatować z oryginalnymi tarczami hamulcowymi, nawiercanymi lub nacinanymi.
Zdjęcia poglądowe.

Dane techniczne

Szerokość [mm]: 156
Grubość [mm]: 18.7
System hamulcowy: ATE
Strona zabudowy: oś przednia
Styk ostrzegawczy o zużyciu: ze stykiem zużycia
Jednostka ilości: Zestaw na jedną oś
Seria: Evolution

Pasujące samochody

Audi
A4 2005-2007A4 Quattro 2005-2007A6 2005-2011A6 Allroad 2006-2011A6 Quattro 2004-2011A8 2003-2010A8 Quattro 2003-2010S4 2003-2007
Seat
Exeo 2009-2013
VW
Golf 2009-2012

Dla poprawnego montażu polecamy wymieniać klocki hamulcowe w fachowym warsztacie. Jeżeli podjąłeś decyzję o samodzielnej wymianie, to obowiązkowo zapoznaj się z instrukcją eksploatacji twojego samochodu.

Dla wymiany będą Ci niezbędne:

  • 1 komplet jakościowych klocków hamulcowych;
  • płyn hamulcowy (specyfikacja zgodnie instrukcji twojego samochodu);
  • smar hamulcowy (korzystaj tylko ze specjalnego smaru, przeznaczonego do smarowania elementów układu hamulcowego);
  • podnośnik;
  • klucz do odkręcenia kół;
  • klucze do odkręcania śrub prowadnic zacisku;
  • szczotka druciana, ewentualnie dodatkowo papier ścierny;
  • zacisk lub inne narzędzie umożliwiające cofnięcie tłoka hamulcowego;

Mając to wszystko, można przystępować do procedury:

  • Blokujemy tylne koła tak, by samochód nie potoczył się, podczas wymiany. Zaciągamy hamulec ręczny.
  • Unosimy samochód i ściągamy koło.
  • Na początku odkręcamy śruby prowadnic zacisku, a następnie unosimy zacisk do góry i wyjmujemy stare klocki hamulcowe.
  • Przed montażem klocków konieczne jest wycofanie tłoku zacisku do pozycji wyjściowej. Tłok cofamy, wkręcając go czy wciskając (zależnie od typu zacisku) za pomocą odpowiedniego narzędzia. Konieczne jest również sprawdzenie, czy nie ma na tłoku zacisku śladów korozji lub uszkodzeń. Jeśli są, trzeba wymienić tłok i zestaw naprawczy.
  • Obowiązkowo oczyszczamy prowadnice zacisków i gęsto smarujemy. Ważne jest, żeby wykorzystać smar przeznaczony do prowadnic.
  • Smarujemy tylną stronę klocków hamulcowych i miejsca domykania zacisku pastą miedzianą, a następnie zakładamy klocki w zacisk.
  • Opuszczamy zacisk do pozycji początkowej i przykręcamy go.
  • Sprawdzamy poziom płynu hamulcowego. Jeśli jest to niezbędne- uzupełniamy poziom w zbiorniczku
  • Po wymianie klocków hamulcowych obowiązkowo odpowietrzamy układ hamulcowy samochodu. Aby tego dokonać, naciskamy na pedał hamulca kilka razy, aż pedał stanie się twardy. Kategorycznie zabrania się wyjeżdżać na drogę, bez odpowietrzenia systemu.

Ważnie! Dowolne nowe klocki hamulcowe wymagają docierania. My rekomendujemy dać klockom co najmniej 1000-1200 km - tylko wtedy będą mieli maksymalną efektywność!

tomasz 2022-07-31
Z 16 przód, na tarczach Zimmerman wysokowęglowych Mazda 3. Oryginały padły po 60 tys. Na Z 16 zrobione ponad 100 tys. Cisza, zero pylenia, dużo lepsze hamowanie niż na oryginałach. Bardzo oszczędzają tarcze. grubość klocków to jeszcze 5-6 mm. Spokojnie wytrzymaja jeszcze min. 20 tys. Polecam
Władek 2019-09-26
Z16 na Brembo. Skuteczne, czyste i bezszelestne. Polecam!
Kempes 2019-07-21
Przejechane 10tys km w Lexus GS300 2003r na przedniej osi z tarczami ATE standard REWELACJA hamowanie bardzo wydajne klocki ciche żadnego piszczenia buczenia całkowita cisza, siła hamowania poprawiła się bardzo odczuwalnie a hamulce nie grzeją się tak jak zwykle przy hamowaniu z większych prędkości przy tym duuuzo mniej pylą co widać na felgach są czyste tylko delikatny nalot jak by kurz. Poprzedni zestaw to tarcze ATE i klocki TRW i to klocków główna przyczyna słabego hamowania bardzo pylą i się grzeją tak wiec polecam klocuszki power stop z23 a i po wyżej wymienionym przebiegu nie widzę żadnego zużycia tarcz co tez zaskoczyło mnie pozytywnie bo balem się ze szybciej zjedzą tarcze ale jest ok na pewno nie gorzej jak przy zwykłych klockach tak wiec polecam bo sam dużo szukałem i czytałem aby poprawić swoje hamulce i udało się i jeszcze jedno chyba najważniejsze polecam regularne czyszczenie i smarowanie a w razie potrzeby regeneracje zacisków to naprawdę dużo daje a z tak wydajnymi klockami zwykły układ który jest sprawny wystarczy do bezpiecznej jazdy pozdrawiam :)
Mateusz Torba 2019-07-17
Sprawują się dobrze, zero skrzypienia. Jedynie ze trzeba docierać 200-300 km
NTT 2019-06-26
Polecam. Mialem ori bmw (pewnie textar), no to znacząco różnią się. Najpierw super czułość pedału - ori e46 tego nią maja. Zero pyłu. Polecam
Arek 2018-06-09
Witam. Zakupiłem klocki ceramiczne Powerstop do mojej Belli na dużym Brembo 330 mm. Naczekałem się około 12 dni ale było warto. I to jak... Na wszystkich kombinacjach europejskich producentów piszczało jak by skład towarowy hamował. Nie bezcelowo odczekałem chwilę aby wystawić opinię. Klocki ułożone itd... (przelotka jakieś 700 km)Generalnie złego słowa nie mogę powiedzieć...cisza na suchym, natomiast w deszcz zdarza się cicho przypiszczeć ale to nic w porównaniu z każdym innym kompletem klocków. Reasymując: pylenia zero, hamowanie świetne na zimnych i ciepłych, ciche. Polecam wszystkim tym których PISK doprowadza do szału. Pozdrawiam i szerokości Arek.
Radek 2018-01-13
Nie wiem jak z23, ale z16 - żadnych zmian nie odnotowałem. Żadnych fantastycznych efektów
Renat 2017-12-28
Generalnie najlepsze klocuszki z tego co mialem. Polecam!
Marcin 2017-10-05
Porównując do EBC Yellow - znacznie lepsza cena i znacznie lepsze hamowanie, to tak w skrócie. Przy bardzo agresywnym stylu jazdy w mieście EBC wykończyłem w 2 miesiące. Wraz ze wzrostem temperatury hamują coraz lepiej, przy czym na EBC po 3 mocniejszych hamowaniach traciłem w ogóle hamulce. (z 160-180 do 50-60km\h).

Zdecydowanie polecam.
Jarosław Sokołowski 2016-04-08
ja od miesiaca jezdze na tych tarczach z klockami power stop z16
hamuja bdb, nie piszcza, nie ma "filmu wodnego" na tarczy podczas jazdy w deszczu i
Polecam taka kombinacje.

Dodać opinię

*Imię
* Opinię
  Wyślij

Administracja strony internetowej zastrzega sobie prawo usuwać opinie, jeśli są one bezwartościowe, bez komentarza i uzasadnienia. Dziękujemy za wyrozumiałość.

 

Zamienniki produktu

Contacts

Orzechowa 25, Warszawa
22 11 65 888
Wprowadz VIN
Produkt został dodany do koszyka
Złoż zamówienie
ZamknijStrona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Twoje konto Laboratorium Praktyka Nowości
Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary Uniwersalne części i sprzęt
A ATE B Bosch B Brembo C Carlson C Centric D D-Friction D DBA E EBC F Ferodo F Frenkit F Friction Master H HEL L Loctite M Motive M Motul O OE P Performance Tools P Permatex P Power Friction P Power Stop Q Quick Brake R Road House S Samko S Seinsa S Sicom T Textar T TRW W Wagner W Wilwood W WP Pro W Wynns