Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary
BrakeStock.pl / Klocki hamulcowe i szczęki / Klocki hamulcowe przód

Dostawa

Kurierem - 16 zł
Odbiór osobisty - gratis
Paczkomat Inpost - 10 zł

Klocki hamulcowe przód

Producent: Power Stop Z36

- 0 głosów

Artykuł: Z36-1363
Skład: Karbon-ceramiczne
Po jakości: Tuning
Więcej
Mało pyłu: Tak
za komplet na jedną oś
Do koszyka 484 zł
Dostępny
Łatwy zwrot
Konsultacja eksperta
Gwarancja
Przyjacielski serwis
Zadzwoń
22 11 65 888
Spytaj
Skład: Karbon-ceramiczne
Po jakości: Tuning
Mało pyłu: Tak
Mało hałasu: Tak
Długowieczne: Tak
Po stylu jazdy: Aktywny ?Styl jazdy z drastycznym rozbiegiem i aktywnym hamowaniem. W cyklu zamiejskim - wysoka prędkośc z częstymi intensywnymi manewrami.

Nowa formuła karbonowo-ceramicznych klocków hamulcowych Power-Stop Z36 Extreme jest przeznaczona do SUV-ów, crossoverów i pickupów - samochodów o dużej wadze i mocnym silniku. Ceramika wzmacniana włóknem węglowym jest odporna na temperaturę, co daje niezaprzeczalną korzyść podczas jazdy w warunkach dużego obciążenia – np. podczas holowania, jazdy w górach i po bezdrożach, a także dynamicznej jazdy codziennej.

Klocki Z36 mają znaczną przewagę nad oryginalnymi okładzinami zarówno pod względem specyfikacji, jak i parametrów technicznych. Seria cechuje się wysoką odpornością na ciepło, podwyższonym współczynnikiem tarcia i długotrwałą wytrzymałością. Wersja 36 Extreme wyposażona w metalową płytkę ma także zwiększoną odporność na obciążenia termiczne.

W komplecie znajduje się zestaw montażowy (sprężyny, prowadnice - w zależności od typu układu hamulcowego) oraz smar wysokotemperaturowy Power Stop.


Pasujące samochody

Chevrolet
Avalanche 2007-2013Express 2009-2018Silverado 2005-2020Suburban 2007-2020Tahoe 2007-2020
Cadillac
Escalade 2007-2020XTS 2013-2019
GMC
Savana 2010-2015Sierra 2007-2015Yukon 2007-2014Yukon XL 2007-2014

Dla poprawnego montażu polecamy wymieniać klocki hamulcowe w fachowym warsztacie. Jeżeli podjąłeś decyzję o samodzielnej wymianie, to obowiązkowo zapoznaj się z instrukcją eksploatacji twojego samochodu.

Dla wymiany będą Ci niezbędne:

  • 1 komplet jakościowych klocków hamulcowych;
  • płyn hamulcowy (specyfikacja zgodnie instrukcji twojego samochodu);
  • smar hamulcowy (korzystaj tylko ze specjalnego smaru, przeznaczonego do smarowania elementów układu hamulcowego);
  • podnośnik;
  • klucz do odkręcenia kół;
  • klucze do odkręcania śrub prowadnic zacisku;
  • szczotka druciana, ewentualnie dodatkowo papier ścierny;
  • zacisk lub inne narzędzie umożliwiające cofnięcie tłoka hamulcowego;

Mając to wszystko, można przystępować do procedury:

  • Blokujemy tylne koła tak, by samochód nie potoczył się, podczas wymiany. Zaciągamy hamulec ręczny.
  • Unosimy samochód i ściągamy koło.
  • Na początku odkręcamy śruby prowadnic zacisku, a następnie unosimy zacisk do góry i wyjmujemy stare klocki hamulcowe.
  • Przed montażem klocków konieczne jest wycofanie tłoku zacisku do pozycji wyjściowej. Tłok cofamy, wkręcając go czy wciskając (zależnie od typu zacisku) za pomocą odpowiedniego narzędzia. Konieczne jest również sprawdzenie, czy nie ma na tłoku zacisku śladów korozji lub uszkodzeń. Jeśli są, trzeba wymienić tłok i zestaw naprawczy.
  • Obowiązkowo oczyszczamy prowadnice zacisków i gęsto smarujemy. Ważne jest, żeby wykorzystać smar przeznaczony do prowadnic.
  • Smarujemy tylną stronę klocków hamulcowych i miejsca domykania zacisku pastą miedzianą, a następnie zakładamy klocki w zacisk.
  • Opuszczamy zacisk do pozycji początkowej i przykręcamy go.
  • Sprawdzamy poziom płynu hamulcowego. Jeśli jest to niezbędne- uzupełniamy poziom w zbiorniczku
  • Po wymianie klocków hamulcowych obowiązkowo odpowietrzamy układ hamulcowy samochodu. Aby tego dokonać, naciskamy na pedał hamulca kilka razy, aż pedał stanie się twardy. Kategorycznie zabrania się wyjeżdżać na drogę, bez odpowietrzenia systemu.

Ważnie! Dowolne nowe klocki hamulcowe wymagają docierania. My rekomendujemy dać klockom co najmniej 1000-1200 km - tylko wtedy będą mieli maksymalną efektywność!


Dodać opinię

*Imię
* Opinię
  Wyślij

Administracja strony internetowej zastrzega sobie prawo usuwać opinie, jeśli są one bezwartościowe, bez komentarza i uzasadnienia. Dziękujemy za wyrozumiałość.

 

Zamienniki produktu

Contacts

Orzechowa 25, Warszawa
22 11 65 888
Wprowadz VIN
Produkt został dodany do koszyka
Złoż zamówienie
ZamknijStrona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Twoje konto Laboratorium Praktyka Nowości
Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary Uniwersalne części i sprzęt
A ATE B Bosch B Brembo C Carlson C Centric D D-Friction D DBA E EBC F Ferodo F Frenkit F Friction Master H HEL L Loctite M Motive M Motul O OE P Performance Tools P Permatex P Power Friction P Power Stop Q Quick Brake R Road House S Samko S Seinsa S Sicom T Textar T TRW W Wagner W Wilwood W WP Pro W Wynns