Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary
BrakeStock.pl / Tarcze hamulcowe i bębny / Tarcza hamulcowa tył

Tarcza hamulcowa tył

Producent: Power Friction DS

- 5 głosów

Artykuł: 1154DS
Typ: Nacinana/ nawiercana
Jakość: Premium zamiennik
Polecamy do: Aktywny styl jazdy
cena za sztukę
Do koszyka 354 zł
Na zamówienie
Łatwy zwrot
Konsultacja eksperta
Gwarancja
Przyjacielski serwis
Zadzwoń
22 11 65 888
Spytaj
Typ: Nacinana/ nawiercana
Jakość: Premium zamiennik
Polecamy do: Aktywny styl jazdy

Tarcze hamulcowe Power Friction - nawiercane i nacinane (seria DS).

Do produkcji tarcz konstruktorzy zastosowali jakościowy stop żeliwa, równoważąc proporcje zgodnie ze ścisłymi wymogami producenta auta. Podczas wstępnych badań prowadzonych w USA (w ramach testu SAE J2806) eksperci stwierdzili, że „improwizacje” innych producentów hamulców często prowadzą do wypaczenia i przegrzania tarczy. W czasie produkcji tarcz marki Power Friction konstruktorzy ściśle stosują się do wszystkich parametrów fizycznych seryjnych tarcz, zwracając uwagę na żeliwo i technologię odlewu: skrupulatnie dobrana formuła stopu przekłada się na brak praktycznie jakichkolwiek skaz, naturalnie powstających w procesie wytapiania. Osiągnięcie to stało się wizytówką firmy i dało podstawę do stworzenia wysokiej jakości tarcz o znacznej skuteczności.

Perforacje pozwalają na szybkie i efektywne pozbywanie się gazów i innych efektów nagrzewania się przy aktywnym hamowaniu, tym samym obniżając ryzyko „pływających” hamulców. Zalety:

  • Nacięcia podwyższają współczynnik tarcia między tarczą, a klockiem.
  • Perforacje efektywnie odprowadzają od punktu kontaktu wodę, pył i powstałe gazy
  • Perforacje podwyższają intensywność chłodzenia tarczy hamulcowej
  • Nacięcia regularnie zdejmują mikrowarstwę z klocka, usuwając zgrzane, czy szkliste części.

Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy, stąd rzeczywisty wygląd może różnić się od prezentowanego na zdjęciach.



Pasujące samochody

Ford
C-Max 2011-2016Escape 2013-2016Grand C-Max 2011-2016Kuga 2013-2019Tourneo Connect 2013-2017Transit Connect 2014-2017

Ogólna instrukcja wymiany tarcz hamulcowych.

Dla prawidłowego ustawienia uporczywie polecamy wymieniać tarcze hamulcowe w wykwalifikowanym warsztacie. Jeżeli przyjąłeś decyzją zrobić procedurę samodzielnie, to obowiązkowo poznaj instrukcją z eksploatacji twojego auta. Pamiętaj, że nie poprawny montaż może spowodować uszkodzenie układu hamulcowego i awarii pojazdu.

Tarcze ta bębny hamulcowe należy wymieniać tylko parami. Przy wymianie tarcz należy obowiązkowo dokonać wymiany klocków (szczęk) hamulcowych.

  1. Parkujemy auto i zabezpieczamy koła przed niekontrolowanym stoczeniem się auta
  2. Luzujemy nakrętki koł i podnosimy samochód na podnośniku
  3. Odkręcamy dwie śruby, mocujące zacisk i odkładamy w bok tak, żeby nie wisiał na przewodzie hamulcowym)
  4. Zdejmujemy stara tarcze. Uważnie oglądamy piastę, żeby przekonać się, że na niej nie ma śladów rdzy. Jeśli jest, to usuwamy szczotką drucianą
  5. Zakładamy nowa tarcza. Obowiązkowo sprawdzamy oscylację boczną nowych tarcz (nie może przekraczać 0,05 mm). Robimy to czujnikiem mikrometrycznym, zamocowanym na zwrotnice
  6. Przed ustawieniem sprawdzamy zacisk, czy nie zostały uszkodzone osłonki, tuleje prowadzące, i tory prowadnic. W razie potrzeby konieczne będzie nasmarowanie. Bardzo istotna jest prawidłowa praca nowych klocków hamulcowych w obudowie zacisku
  7. Zacisk z nowymi klockami hamulcowymi mocujemy śrubami do zwrotnicy
  8. Zbadamy poziom płynu hamulcowego, ewentualnie wymieniamy płyn (zgodnie z instrukcją obsługi auta)
  9. Zakladamy koła
  10. Opuszczamy auto i pompujemy pedał hamulca kilka razy

Ważnie!

  • Poza wymianą tarcz i klocków niezwykle ważne jest oczyszczenie piasty, zacisku, prowadnic bez tego nawet najlepsze tarcze mogą pracować niepoprawnie.
  • Wymianę nawiercanych lub/i nacinanych tarcz robimy zgodnie instrukcji producenta.
  • Po ustawieniu (i przed eksploatacją) obowiązkowo należy zrobić oscylację boczną układu tarcza-piasta
  • Po wymianie należy zrobić prawidłową procedurę docierania
Majster 2021-03-02
Ja kupiłem te tarcze 3 lata temu i po 150 tys km chamuja bez problemu choć już niema nacięć na tarczy także polecam w komplecie dobrać klocki bo zwykłe piłują na żywca.
Szczupak 2019-07-19
Tarcze Power Friction , klocki EBC Yellow staf - taki mam zestaw hamuje super i nie pyli na felgi.Używam takiego połączenia dwa lata i polecam wszystkim.Nie zapominajcie o wymianie płynu - u mnie Brembp LCF600. Hamulce nie puchną, jak przed wymianą, a i przy dużym obciążeniu dają radę. No i wiadomo, konkretne opony też w trakcie hamowania dużo pomagają.
Jaro 2019-06-27
Tarcze nie mają lekko ze mną ale cały czas dają radę po roku jazdy(ok 15 tyś km) Ogromna rożnica w hamowaniu, szybsza reakcja na pedał(+przewody w oplocie, lepszy płyn hamulcowy)
Wreszcie znikła bolączka gotujących sie tarcz jak to ma miejsce w Lancer Ralliart.
Kamil BMW f10 2.0 2018-03-04
zakupiłem zestaw na przód i tył tarcze (Power Friction DS) i klocki (Power Stop Z16) i nie spodziewałem sie az takiej różnicy w hamowaniu , poprzednio miałem zamontowane tarcze oraz klocki (ATE) trzeszczało przy każdym całkowitym zatrzymaniu auta oraz ciężko było zatrzymać sie bez lekkiego szarpnięcia .
po zamontowaniu zestawu "Power
" nie dość że jest całkowicie cichutko to mogę zahamować naprawdę delikatnie i z wyczuciem jest naprawdę zadowolony z zakupu choć na przesyłkę czekałem 2 tyg to było warto ! Pierwszy raz pisze opinie, ale ten zestaw jest naprawdę warty uwagi i opinie na temat ceramiki ze trzeba ja rozgrzać żeby działała można wsadzić miedzy bajki, bo działa rewelacyjnie w niskich temperaturach a po rozgrzaniu jest tylko lepiej ! POLECAM !
Tarcze Power friction 2017-02-14
fabryczny przod wytrzymal u mnie jakies 10 tys km i zaczelo bic ,
potem zmienilem tarcze na 337mm ate tub trw (nie pamietam) wytrzymaly jakies 70 tys ,
tyl wytrzymal jakies 5 tys (zryte tarcze), po wyminie w ASO drugi komplet wytrzymal jakies 35 tys
teraz mam power friktion - juz kolo 7 tys km i na razie jest ok, hamowanie perfekcyjna . Tylko nacinane.
Klocki - greenstuff, troche pyla
Tarcze Opel Insignia 2016-10-05
będę pierwszym)
wiele milosników Insignii wiedzą , że tarcze to słaby punkt. Najczęściej jeżdżę ostro i kurde, tarcze nie dożywają swojego czasu - pojawiają się wibracje I bicie na kierownicy przy hamowaniu (przedostatni komplet tarcz "umarł" na 24 tys.). We wrześniu wymieniłem klocki hamulcowe, zrobiłem profilaktykę zacisków, i zamontowałem nawiercane i nacinane tarcze Power friction. Zrobiłem prawidłowe docieranie tarcz-klocków. Ciekawa rzecz - niedawno jechałem z Krakowa, ostro zahamowałem z 190 km/h. Szczerze mówiąc, myślałem koniec z tarczami, lecz o dziwo żadnych wibracji i żadnych skrzypów nie ma! Nawiasem mówiąc, facet ze sklepu bardzo dobrze doradził - polecam.

Dodać opinię

*Imię
* Opinię
  Wyślij

Administracja strony internetowej zastrzega sobie prawo usuwać opinie, jeśli są one bezwartościowe, bez komentarza i uzasadnienia. Dziękujemy za wyrozumiałość.

 

Zamienniki produktu

Contacts

Orzechowa 25, Warszawa
22 11 65 888
Wprowadz VIN
Produkt został dodany do koszyka
Złoż zamówienie
ZamknijStrona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Twoje konto Laboratorium Praktyka Nowości
Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary Uniwersalne części i sprzęt
A ATE B Bosch B Brembo C Carlson C Centric D D-Friction D DBA E EBC F Ferodo F Frenkit F Friction Master H HEL L Loctite M Motive M Motul O OE P Performance Tools P Permatex P Power Friction P Power Stop Q Quick Brake R Road House S Samko S Seinsa S Sicom T Textar T TRW W Wagner W Wilwood W WP Pro W Wynns