Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary
BrakeStock.pl / Tarcze hamulcowe i bębny / Tarcza hamulcowa tył

Tarcza hamulcowa tył

Producent: Brembo

- 4 głosów

Artykuł: 08.A147.10
Typ: Gładka
Jakość: Jakość oryginału
Polecamy do: Standardowy styl jazdy ?Mieszane tempo jazdy z niskim czy średnim obciążeniem dla hamulców , bez drastycznych zrywów i z płynnym hamowaniem.
Łatwy zwrot
Konsultacja eksperta
Gwarancja
Przyjacielski serwis
Zadzwoń
22 11 65 888
Spytaj
Typ: Gładka
Jakość: Jakość oryginału
Polecamy do: Standardowy styl jazdy ?Mieszane tempo jazdy z niskim czy średnim obciążeniem dla hamulców , bez drastycznych zrywów i z płynnym hamowaniem.

Tarcze hamulcowe Brembo to jedno z pojęć znanych każdemu znawcy samochodów, bez konieczności odwoływania się do Wikipedii. Już kilkadziesiąt lat włoska marka nieprzerwanie pracuje nad doskonaleniem swoich produktów. W naszym sklepie przedstawiamy serię gładkich tarcz hamulcowych Brembo (lub seryjnie perforowanych), którą można określić jako pełnowartościowy zamiennik oryginału. Główna siła Brembo opiera się na jakościowym odlewie żeliwa i dokładnym wyważeniu. Tarcze mogą być przeznaczone do standardowej (średnio aktywnej) i spokojnej jazdy ulicznej oraz pozamiejskiej eksploatacji.

Zdjęcia poglądowe.

Dane techniczne

Strona zabudowy Oś tylna
Średnica [mm] 260
Wysokość [mm] 42
Typ tarczy hamulcowej pełna
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 9
Minimalna grubość [mm] 8
Średnica otworu centrujacego [mm] 64.2
Ilosć otworów 5

Pasujące samochody

Honda
Civic 4D 2006-2014Civic 5D 2006-2011Civic USA 2006-2015Prelude 1997-2001
Acura
CSX 2006-2011ILX 2012-2015

Ogólna instrukcja wymiany tarcz hamulcowych.

Dla prawidłowego ustawienia uporczywie polecamy wymieniać tarcze hamulcowe w wykwalifikowanym warsztacie. Jeżeli przyjąłeś decyzją zrobić procedurę samodzielnie, to obowiązkowo poznaj instrukcją z eksploatacji twojego auta. Pamiętaj, że nie poprawny montaż może spowodować uszkodzenie układu hamulcowego i awarii pojazdu.

Tarcze ta bębny hamulcowe należy wymieniać tylko parami. Przy wymianie tarcz należy obowiązkowo dokonać wymiany klocków (szczęk) hamulcowych.

  1. Parkujemy auto i zabezpieczamy koła przed niekontrolowanym stoczeniem się auta
  2. Luzujemy nakrętki koł i podnosimy samochód na podnośniku
  3. Odkręcamy dwie śruby, mocujące zacisk i odkładamy w bok tak, żeby nie wisiał na przewodzie hamulcowym)
  4. Zdejmujemy stara tarcze. Uważnie oglądamy piastę, żeby przekonać się, że na niej nie ma śladów rdzy. Jeśli jest, to usuwamy szczotką drucianą
  5. Zakładamy nowa tarcza. Obowiązkowo sprawdzamy oscylację boczną nowych tarcz (nie może przekraczać 0,05 mm). Robimy to czujnikiem mikrometrycznym, zamocowanym na zwrotnice
  6. Przed ustawieniem sprawdzamy zacisk, czy nie zostały uszkodzone osłonki, tuleje prowadzące, i tory prowadnic. W razie potrzeby konieczne będzie nasmarowanie. Bardzo istotna jest prawidłowa praca nowych klocków hamulcowych w obudowie zacisku
  7. Zacisk z nowymi klockami hamulcowymi mocujemy śrubami do zwrotnicy
  8. Zbadamy poziom płynu hamulcowego, ewentualnie wymieniamy płyn (zgodnie z instrukcją obsługi auta)
  9. Zakladamy koła
  10. Opuszczamy auto i pompujemy pedał hamulca kilka razy

Ważnie!

  • Poza wymianą tarcz i klocków niezwykle ważne jest oczyszczenie piasty, zacisku, prowadnic bez tego nawet najlepsze tarcze mogą pracować niepoprawnie.
  • Wymianę nawiercanych lub/i nacinanych tarcz robimy zgodnie instrukcji producenta.
  • Po ustawieniu (i przed eksploatacją) obowiązkowo należy zrobić oscylację boczną układu tarcza-piasta
  • Po wymianie należy zrobić prawidłową procedurę docierania
Antonio 2023-02-21
Wszystkie powyższe opinie są super. Tylko że te tarcze są opisane jako na tył. w przypadku mojego wyszukiwania na pewno nie będą pasowały na tył (są bez piasty), coś jest nie tak?
Artur 2019-12-26
Teraz to są hamulce ,nawet po wyjęciu z pudełka tarcze przyjemnie pachną.jakość w każdym detalu.Mają odpowiednie pasowanie otworów na piastę i na śrubach, tak że korozja ich nie przyspawa i nie powykręca .Po wymianie wszystkie problemy z biciem kół poszły w niepamięć.
Są okej 2019-12-06
Stosuje od 10lat uważam że jakość wykonania jest okej
Wojciech 2019-12-06
Stosuje od 10 lat uważam że jakość wykonania jest dobra
Virusk 2019-11-06
Mam założone na przodzie. Zrobiłem na nich coś około 30-40 k i bez problemu jak narazie . Jeśli wpadnie gotówką idą takie same na tyl
Tomasz 2019-09-01
Juz mam trzeci samochód. Tarcze w większości BREMBO/ZIMMERMANN i juz pare lat nie było problemów.

Dodać opinię

*Imię
* Opinię
  Wyślij

Administracja strony internetowej zastrzega sobie prawo usuwać opinie, jeśli są one bezwartościowe, bez komentarza i uzasadnienia. Dziękujemy za wyrozumiałość.

 

Zamienniki produktu

Contacts

Orzechowa 25, Warszawa
22 11 65 888
Wprowadz VIN
Produkt został dodany do koszyka
Złoż zamówienie
ZamknijStrona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Twoje konto Laboratorium Praktyka Nowości
Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary Uniwersalne części i sprzęt
A ATE B Bosch B Brembo C Carlson C Centric D D-Friction D DBA E EBC F Ferodo F Frenkit F Friction Master H HEL L Loctite M Motive M Motul O OE P Performance Tools P Permatex P Power Friction P Power Stop Q Quick Brake R Road House S Samko S Seinsa S Sicom T Textar T TRW W Wagner W Wilwood W WP Pro W Wynns