Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary
BrakeStock.pl / Tarcze hamulcowe i bębny / Tarcza hamulcowa przód

Dostawa

Kurierem - gratis
Odbiór osobisty - gratis
Paczkomat Inpost - gratis

Tarcza hamulcowa przód

Producent: Power Stop

- 1 głosów

Artykuł: JBR1556
Typ: Nacinana/ nawiercana
Jakość: Premium zamiennik
Polecamy do: Aktywny styl jazdy
cena za sztukę
Do koszyka 984 zł
Dostępny
Łatwy zwrot
Konsultacja eksperta
Gwarancja
Przyjacielski serwis
Zadzwoń
22 11 65 888
Spytaj
Typ: Nacinana/ nawiercana
Jakość: Premium zamiennik
Polecamy do: Aktywny styl jazdy

Tarcze hamulcowe Power Stop o wysokiej skuteczności, popularne pierwotnie w USA, znajdują się już w zasięgu polskiego konsumenta. Wyrabiane są z nadcięciami i perforacją, która poza spektakularnym wyglądem zewnętrznym może pochwalić się następującymi funkcjami:

  • zwiększa intensywność chłodzenia tarczy hamulcowej;
  • usuwa od miejsca styku "tarcza-klocek" gazy odlotowe. Jest to szczególnie ważne w przypadku przegrzania okładziny hamulcowej;
  • radialne nadcięcia nie tylko skutecznie usuwają pył i wodę od miejsca styku "tarcza-klocek", ale również zwiększają współczynnik tarcia pary.

Jedną z zalet wyrobu, często podkreślanych przez producenta, jest specjalna kriogeniczna obróbka tarcz, która zwiększa ich odporność na naprężenie termiczne i wszelkie deformacje.

Co ważne, tarcze hamulcowe Power Stop mają ocynkowaną powierzchnię, a to zapobiega tworzeniu rdzy w trakcie terminu eksploatacji (prawie wszystkie oryginalne i wiele tarcz zamiennych bardzo szybko pokrywa się rdzą w obszarze piasty, co zniekształca wygląd zewnętrzny samochodu).

Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy, stąd rzeczywisty wygląd może różnić się od prezentowanego na zdjęciach


Dane techniczne

Średnica [mm] 281.7
Wysokość [mm] 47.2
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 23
Minimalna grubość [mm] 21
Średnica otworu centrujacego [mm] 64.2
Ilosć otworów 5
Wentylacja wentylowana wewnętrznie
Ø rozmieszczenia otworów,[mm] 114.3
Nr katalogowy JBR1556XPR

Pasujące samochody

Honda
Accord USA 2013-2017Civic USA 2013-2015
Acura
ILX 2012-2015

Ogólna instrukcja wymiany tarcz hamulcowych.

Dla prawidłowego ustawienia uporczywie polecamy wymieniać tarcze hamulcowe w wykwalifikowanym warsztacie. Jeżeli przyjąłeś decyzją zrobić procedurę samodzielnie, to obowiązkowo poznaj instrukcją z eksploatacji twojego auta. Pamiętaj, że nie poprawny montaż może spowodować uszkodzenie układu hamulcowego i awarii pojazdu.

Tarcze ta bębny hamulcowe należy wymieniać tylko parami. Przy wymianie tarcz należy obowiązkowo dokonać wymiany klocków (szczęk) hamulcowych.

  1. Parkujemy auto i zabezpieczamy koła przed niekontrolowanym stoczeniem się auta
  2. Luzujemy nakrętki koł i podnosimy samochód na podnośniku
  3. Odkręcamy dwie śruby, mocujące zacisk i odkładamy w bok tak, żeby nie wisiał na przewodzie hamulcowym)
  4. Zdejmujemy stara tarcze. Uważnie oglądamy piastę, żeby przekonać się, że na niej nie ma śladów rdzy. Jeśli jest, to usuwamy szczotką drucianą
  5. Zakładamy nowa tarcza. Obowiązkowo sprawdzamy oscylację boczną nowych tarcz (nie może przekraczać 0,05 mm). Robimy to czujnikiem mikrometrycznym, zamocowanym na zwrotnice
  6. Przed ustawieniem sprawdzamy zacisk, czy nie zostały uszkodzone osłonki, tuleje prowadzące, i tory prowadnic. W razie potrzeby konieczne będzie nasmarowanie. Bardzo istotna jest prawidłowa praca nowych klocków hamulcowych w obudowie zacisku
  7. Zacisk z nowymi klockami hamulcowymi mocujemy śrubami do zwrotnicy
  8. Zbadamy poziom płynu hamulcowego, ewentualnie wymieniamy płyn (zgodnie z instrukcją obsługi auta)
  9. Zakladamy koła
  10. Opuszczamy auto i pompujemy pedał hamulca kilka razy

Ważnie!

  • Poza wymianą tarcz i klocków niezwykle ważne jest oczyszczenie piasty, zacisku, prowadnic bez tego nawet najlepsze tarcze mogą pracować niepoprawnie.
  • Wymianę nawiercanych lub/i nacinanych tarcz robimy zgodnie instrukcji producenta.
  • Po ustawieniu (i przed eksploatacją) obowiązkowo należy zrobić oscylację boczną układu tarcza-piasta
  • Po wymianie należy zrobić prawidłową procedurę docierania
Robert 2020-08-28
Zakupiłem na przód i tył nawiercane Powerstopy. Na początku (pierwsze 500 km) to była padaka - głośno hamowaly, ale potem muszę obiektywnie stwierdzić, że lepsze niż OE Infiniti. Najważniejsze, że są odporne na przegrzewanie. Z klockami z16 nie mam żadnych powodów do nażekań

Dodać opinię

*Imię
* Opinię
  Wyślij

Administracja strony internetowej zastrzega sobie prawo usuwać opinie, jeśli są one bezwartościowe, bez komentarza i uzasadnienia. Dziękujemy za wyrozumiałość.

 

Zamienniki produktu

Contacts

Orzechowa 25, Warszawa
22 11 65 888
Wprowadz VIN
Produkt został dodany do koszyka
Złoż zamówienie
ZamknijStrona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Twoje konto Laboratorium Praktyka Nowości
Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary Uniwersalne części i sprzęt
A ATE B Bosch B Brembo C Carlson C Centric D D-Friction D DBA E EBC F Ferodo F Frenkit F Friction Master H HEL L Loctite M Motive M Motul O OE P Performance Tools P Permatex P Power Friction P Power Stop Q Quick Brake R Road House S Samko S Seinsa S Sicom T Textar T TRW W Wagner W Wilwood W WP Pro W Wynns