Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary
BrakeStock.pl / Tarcze hamulcowe i bębny / Tarcza hamulcowa przód

Dostawa

Kurierem - 16 zł
Odbiór osobisty - gratis
Paczkomat Inpost - 10 zł

Tarcza hamulcowa przód

Producent: Zimmermann

- 7 głosów

Artykuł: 180 3012 00
cena za sztukę
Do koszyka 128 zł
Dostępny
Łatwy zwrot
Konsultacja eksperta
Gwarancja
Przyjacielski serwis
Zadzwoń
22 11 65 888
Spytaj

Tarcze hamulcowe Zimmermann - na rynku europejskim to jedna z najlepszych części zamiennych względem oryginału. Różnią się jakością odlewu, dobrym balansowaniem i obecnością powłoki antykorozyjnej (nie wszystkie modele). Tarcze hamulcowe Zimmermann są rekomendowane przez naszych fachowców do zamiany oryginalnych elementów, bez obawy o stratę ich jakości i odporności na obciążenia. Pięknie zachowują się w mieszanych warunkach jazdy (znajdą zwolenników zarówno wśród aktywnych kierowców, jak i miłośników wyważonej eksploatacji pojazdu).

Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy, stąd rzeczywisty wygląd może różnić się od prezentowanego na zdjęciach

Ogólna instrukcja wymiany tarcz hamulcowych.

Dla prawidłowego ustawienia uporczywie polecamy wymieniać tarcze hamulcowe w wykwalifikowanym warsztacie. Jeżeli przyjąłeś decyzją zrobić procedurę samodzielnie, to obowiązkowo poznaj instrukcją z eksploatacji twojego auta. Pamiętaj, że nie poprawny montaż może spowodować uszkodzenie układu hamulcowego i awarii pojazdu.

Tarcze ta bębny hamulcowe należy wymieniać tylko parami. Przy wymianie tarcz należy obowiązkowo dokonać wymiany klocków (szczęk) hamulcowych.

  1. Parkujemy auto i zabezpieczamy koła przed niekontrolowanym stoczeniem się auta
  2. Luzujemy nakrętki koł i podnosimy samochód na podnośniku
  3. Odkręcamy dwie śruby, mocujące zacisk i odkładamy w bok tak, żeby nie wisiał na przewodzie hamulcowym)
  4. Zdejmujemy stara tarcze. Uważnie oglądamy piastę, żeby przekonać się, że na niej nie ma śladów rdzy. Jeśli jest, to usuwamy szczotką drucianą
  5. Zakładamy nowa tarcza. Obowiązkowo sprawdzamy oscylację boczną nowych tarcz (nie może przekraczać 0,05 mm). Robimy to czujnikiem mikrometrycznym, zamocowanym na zwrotnice
  6. Przed ustawieniem sprawdzamy zacisk, czy nie zostały uszkodzone osłonki, tuleje prowadzące, i tory prowadnic. W razie potrzeby konieczne będzie nasmarowanie. Bardzo istotna jest prawidłowa praca nowych klocków hamulcowych w obudowie zacisku
  7. Zacisk z nowymi klockami hamulcowymi mocujemy śrubami do zwrotnicy
  8. Zbadamy poziom płynu hamulcowego, ewentualnie wymieniamy płyn (zgodnie z instrukcją obsługi auta)
  9. Zakladamy koła
  10. Opuszczamy auto i pompujemy pedał hamulca kilka razy

Ważnie!

  • Poza wymianą tarcz i klocków niezwykle ważne jest oczyszczenie piasty, zacisku, prowadnic bez tego nawet najlepsze tarcze mogą pracować niepoprawnie.
  • Wymianę nawiercanych lub/i nacinanych tarcz robimy zgodnie instrukcji producenta.
  • Po ustawieniu (i przed eksploatacją) obowiązkowo należy zrobić oscylację boczną układu tarcza-piasta
  • Po wymianie należy zrobić prawidłową procedurę docierania
Arkadiusz E91 2019-11-06
Niestety miałem zle doświadczenia z tarczami firmy ZIMMERMANNA , po 300 km bicie. Kupiłem Textar i mam święty spokój. Nie bija, są równe a kontakt z dostawca doskonały,
Tomasz 2019-09-21
Mam Zimmermany z tyłu od środy i Zimermmann z przodu od 6 tyś. Faktycznie po rozgrzaniu czuć delikatne pulsowanie. Ciekawe jak będzie dalej, jeśli się pogłębi to będę z Zimmermanów bardzo niezadowolony
Miroslaw 2019-09-06
1,5 roku przejeździłem na komplecie zimmermana na przodzie, a przed tym miałem zestaw OE tarcz i klocków z ASO. Po zmianie na zimmerman nie zauważyłem żadnej różnicy. Zresztą miałem sprawne hamulce i auto hamowało bardzo dobrze przed i po wymianie. Wniosek prosty, że nie czuć różnicy między ori a zamiennikiem Zimemermann ze sklepu - i właśnie o to mi chodziło
Gość na BMW 2019-08-11
Wymieniłem 2 tyg temu, klocki przód i tarcze Zimmermann - fajnie hamują ale popiskują troszkę, wkurza mnie to i żałuję wyboru, na tył kupiłem juz tylko klocki TRW a tarcze przetoczyłem te co mialem i jest rewelacja
Inek 2019-06-26
Niby jest Okay, ale zauważylem jakis halas (huczenie) podczas hamowania. Zimmermann coat z (gładkie, nie wiercone).
Romuald 2018-06-13
Polecam.
Jarosław Sokołowski 2017-10-05
a od miesiaca jezdze na tych tarczach z klockami power stop z16
hamuja bdb, nie piszcza, nie ma "filmu wodnego" na tarczy podczas jazdy w deszczu i
Polecam taka kombinacje.

Dodać opinię

*Imię
* Opinię
  Wyślij

Administracja strony internetowej zastrzega sobie prawo usuwać opinie, jeśli są one bezwartościowe, bez komentarza i uzasadnienia. Dziękujemy za wyrozumiałość.

Contacts

Orzechowa 25, Warszawa
22 11 65 888
Wprowadz VIN
Produkt został dodany do koszyka
Złoż zamówienie
ZamknijStrona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Twoje konto Laboratorium Praktyka Nowości
Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary Uniwersalne części i sprzęt
A ATE B Bosch B Brembo C Carlson C Centric D D-Friction D DBA E EBC F Ferodo F Frenkit F Friction Master H HEL L Loctite M Motive M Motul O OE P Performance Tools P Permatex P Power Friction P Power Stop Q Quick Brake R Road House S Samko S Seinsa S Sicom T Textar T TRW W Wagner W Wilwood W WP Pro W Wynns