Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary
BrakeStock.pl / Tarcze hamulcowe i bębny / Tarcza hamulcowa tył

Dostawa

Kurierem - 16 zł
Odbiór osobisty - gratis
Paczkomat Inpost - 10 zł

Tarcza hamulcowa tył

Producent: Maxgear

- 0 głosów

Artykuł: 19-1963
cena za sztukę
Do koszyka 219 zł
Dostępny
Łatwy zwrot
Konsultacja eksperta
Gwarancja
Przyjacielski serwis
Zadzwoń
22 11 65 888
Spytaj
Tarcze hamulcowe Maxgear są wyprodukowane z wysokiej jakości stopów, dzięki którym ich wytrzymałość i odporność cieplna porównywalna jest z tarczami OE półki. Bardzo szeroki asortyment zawiera ponad 700 referencji.
Naszym zdaniem tarcze hamulcowe Maxgear to jest produkt cenowo z budżetowej klasy, jakie całkiem pasują to spokojnego i standardowego stylu jazdy.
Zdjęcie poglądowe


Ogólna instrukcja wymiany tarcz hamulcowych.

Dla prawidłowego ustawienia uporczywie polecamy wymieniać tarcze hamulcowe w wykwalifikowanym warsztacie. Jeżeli przyjąłeś decyzją zrobić procedurę samodzielnie, to obowiązkowo poznaj instrukcją z eksploatacji twojego auta. Pamiętaj, że nie poprawny montaż może spowodować uszkodzenie układu hamulcowego i awarii pojazdu.

Tarcze ta bębny hamulcowe należy wymieniać tylko parami. Przy wymianie tarcz należy obowiązkowo dokonać wymiany klocków (szczęk) hamulcowych.

  1. Parkujemy auto i zabezpieczamy koła przed niekontrolowanym stoczeniem się auta
  2. Luzujemy nakrętki koł i podnosimy samochód na podnośniku
  3. Odkręcamy dwie śruby, mocujące zacisk i odkładamy w bok tak, żeby nie wisiał na przewodzie hamulcowym)
  4. Zdejmujemy stara tarcze. Uważnie oglądamy piastę, żeby przekonać się, że na niej nie ma śladów rdzy. Jeśli jest, to usuwamy szczotką drucianą
  5. Zakładamy nowa tarcza. Obowiązkowo sprawdzamy oscylację boczną nowych tarcz (nie może przekraczać 0,05 mm). Robimy to czujnikiem mikrometrycznym, zamocowanym na zwrotnice
  6. Przed ustawieniem sprawdzamy zacisk, czy nie zostały uszkodzone osłonki, tuleje prowadzące, i tory prowadnic. W razie potrzeby konieczne będzie nasmarowanie. Bardzo istotna jest prawidłowa praca nowych klocków hamulcowych w obudowie zacisku
  7. Zacisk z nowymi klockami hamulcowymi mocujemy śrubami do zwrotnicy
  8. Zbadamy poziom płynu hamulcowego, ewentualnie wymieniamy płyn (zgodnie z instrukcją obsługi auta)
  9. Zakladamy koła
  10. Opuszczamy auto i pompujemy pedał hamulca kilka razy

Ważnie!

  • Poza wymianą tarcz i klocków niezwykle ważne jest oczyszczenie piasty, zacisku, prowadnic bez tego nawet najlepsze tarcze mogą pracować niepoprawnie.
  • Wymianę nawiercanych lub/i nacinanych tarcz robimy zgodnie instrukcji producenta.
  • Po ustawieniu (i przed eksploatacją) obowiązkowo należy zrobić oscylację boczną układu tarcza-piasta
  • Po wymianie należy zrobić prawidłową procedurę docierania

Dodać opinię

*Imię
* Opinię
  Wyślij

Administracja strony internetowej zastrzega sobie prawo usuwać opinie, jeśli są one bezwartościowe, bez komentarza i uzasadnienia. Dziękujemy za wyrozumiałość.

Contacts

Orzechowa 25, Warszawa
22 11 65 888
Wprowadz VIN
Produkt został dodany do koszyka
Złoż zamówienie
ZamknijStrona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Twoje konto Laboratorium Praktyka Nowości
Klocki hamulcowe i szczęki Tarcze hamulcowe i bębny Przewody hamulcowe Zestawy naprawcze i montażowe Zestawy hamulcowe i części Zaciski hamulcowe i tłoczki Płyny hamulcowe i smary Uniwersalne części i sprzęt
A ATE B Bosch B Brembo C Carlson C Centric D D-Friction D DBA E EBC F Ferodo F Frenkit F Friction Master H HEL L Loctite M Motive M Motul O OE P Performance Tools P Permatex P Power Friction P Power Stop Q Quick Brake R Road House S Samko S Seinsa S Sicom T Textar T TRW W Wagner W Wilwood W WP Pro W Wynns